آغاز تاخت و تاز لواندوفسکی در لالیگا/ شکست عجیب پورتو با طارمی

نتایج مهم ترین مسابقات فوتبال اروپا را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چارچوب هفته چهارم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف ریوآوه رفت و در خانه حریف شکست سنگین 3 بر یک را تجربه کرد. مهدی طارمی که با تلاش کادر درمان به زحمت به این مسابقه رسید، از ابتدا تا دقیقه 84 در ترکیب بود ولی نمایشی ضعیف از خود به ثبت رسانید. ستاره ایرانی در حالی که 3 بر صفر از حریف عقب بود، موقعیت بزرگ پنالتی را از دست داد تا به ناکام بزرگ این مسابقه نام گیرد. تک گل شاگردان کونسیسائو را «تونی مارتینس» در دقیقه 93 به ثمر رساند. پورتو با این شکست 9 امتیازی باقی ماند و به رده سوم سقوط کرد.

پاری سن‌ژرمن امتیاز از دست داد

مهم‌ترین بازی هفته چهارم لیگ ۱ فرانسه در پارک‌دوپرنس برگزار شد و پاری‌سن‌ژرمن در این دیدار مقابل موناکو تن به تساوی ۱-۱ داد. دقیقه ۲۰ فولاند مهاجم آلمانی موناکو موفق شد گل نخست بازی را بزند. اما دقیقه ۷۰ نیمار از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. به این ترتیب پی‌اس‌جی که برای نخستین مرتبه در این فصل امتیاز از دست داد، با ۱۰ امتیاز صدرنشین ماند. موناکو هم با ۵ امتیاز تیم دوازدهم جدول است.

تاخت و تاز لواندوفسکی شروع شد

در هفته سوم رقابت‌های لالیگا اسپانیا، بارسلونا در دیداری خانگی در ورزشگاه نوکمپ مقابل رئال‌سوسیداد با نتیجه ۴-۰ پیروز شد. در این دیدار که لواندوفسکی درخشان ظاهر شد، ستاره لهستانی در دقایق ۲۴ و ۶۵ برای تیمش گل زد و دیگر گل‌های بارسا را هم پدری در دقیقه ۴۳ و روبرتو در دقیقه ۲+۹۰ به ثمر رساندند. با این برد بارسلونا ۷ امتیازی شد و در رده دوم جای گرفت. رئال‌وایادولید که مالکش رونالدوی برزیلی است هم با یک امتیاز تیم نوزدهم جدول است.

رئال مادرید هم در خانه اسپانیول ۳ بر یک پیروز شد. بنزما (دوبار) و وینیسیوس گلزنان مدافع عنوان قهرمانی بودند.

ادامه پیروزی های تاتنهام با کونته

در  هفته چهارم لیگ برتر انگلیس تاتنهام، با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبان خود تیم نایتنگهام فارست گذشت. در این بازی هری کین کاپیتان انگلیسی سفیدپوشان لندن دو بار در دقایق 5 و 81 گلزنی کرد. او در دقیقه 56 فرصت به ثمر رساندن یک گل دیگر از روی نقطه پنالتی را هم داشت که آن را به هدر داد. تاتنهام با غلبه بر میزبان تازه صعود کرده‌اش به لیگ برتر انگلیس، سومین پیروزی فصل خود را کسب کرد و با 10 امتیاز به تعقیب بالانشینان جدول ادامه داد.

 

 

روبرت لواندوفسکی

بارسلونا

تاتنهام هری کین

تاتنهام ریجارلیسون

دیدگاه تان را بنویسید