گزارش جی پلاس از نتایج فوتبال اروپا

پیروزی پرگل بارسا و آتش بازی دورتموند/ پورتو با پاس گل مهدی طارمی برد+ عکس و ویدئوی گلها

در ادامه مسابقات فوتبال اروپا بارسلونا با نتیجه 4 بر یک والنسیا را از پیش رو برداشت و پورتو نیز با پاس گل طارمی پیروز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال پورتو در رقابت های لیگ پرتغال به مصاف مورینرسی رفت و با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم به برتری رسید. تک گل این دیدار را اوانیلسون روی پاس مهدی طارمی به ثمر رساند.

 

گل پورتو روی پاس مهدی طارمی

 

 

 از هفته بیست و ششم رقابت های سری آ ایتالیا، اینترمیلان در جوزپه مه آتزا میزبان ساسولو بود و با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شد تا با توجه به تساوی میلان مقابل سالرنیتانا، فرصت رسیدن به صدر جدول سری آ را از دست بدهد و در رده دوم باقی ماند. در این بازی راسپادوری 8 و اسکامکا 26 برای ساسولو گلزنی کردند و دیفرای در دقیقه 4+90 برای اینتر گل زد. این سومین باخت افعی ها در این فصل از رقابت ها بود. اینتر با این شکست در امتیاز 54 باقی ماند و با یک بازی کمتر نسبت به میلان 56 امتیازی در رده دوم قرار دارد. ساسولو هم با این برد 33 امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد.

 

از هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان والنسیا بود و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی پرگل 4 بر یک دست یافت. در این بازی پای پیر امریک اوبامیانگ به گلزنی باز شد و موفق شد در این بازی دو گل به ثمر برساند. این ستاره گابنی در دقایق 23 و 38 موفق به گلزنی شد. دیگر گل های بارسا را دی یونگ 32 و پدری 63 به ثمر رساندند اما نکته جالب اینکه گل پدری نیز به نام اوبا ثبت شد تا او هت تریک کند! داور مسابقه در گزارش پس از پایان بازی خود گلی را که توسط پدری به ثمر رسید را به دلیل تماس با اوبامیانگ به نام ستاره گابنی ثبت کرد.

 

نتایج مسابقات مهم فوتبال اروپا

لیدز 2 - منچستریونایتد 4

بایرن مونیخ 4- گریترفوررت 1

والنسیا 1 - بارسلونا 4

دورتموند 6- مونشن گلادباخ صفر

اینتر یک- ساسولو 2

 

عکس و ویدیوی گل های این مسابقات را در ادامه ببینید:

 

 

 

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

بایرن مونیخ گریتر فورت سرژ گنبری

بارسلونا والنسیا اوبامیانگبارسلونا والنسیا جردی آلبا

بارسلونا والنسیا

منچستریونایتد لیدزیونایتد هری مگوایر

منچستریونایتد لیدزیونایتد لینگارد

منچستریونایتد لیدزیونایتد لینگارد

بایرن مونیخ گریتر فورت روبرت لواندوفسکی

دیدگاه تان را بنویسید