توقف یونایتد و رئال در شب شکست سنگین بایرن مونیخ و ادامه صدرنشینی سیتیزن ها/ محمد محبی به بنفیکا گل زد+ عکس و ویدیو

تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در لیگ جزیره و لالیگا مقابل حریفان خود متوقف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا پیگیری شد که در مهم ترین بازی ها، بایرن مونیخ به شکل عجیبی مقابل بوخوم شکست خورد. منچستر یونایتد به روند تساوی های سریالی خود ادامه داد و رئال مادرید هم در نبود بنزما متوقف شد. در این بین تیم های ناپولی و اینتر به نفع میلان مساوی کردند و سیتی با گواردیولا همچنان قربانی گرفتند.

ادامه دور باطل منچستریونایتد با توقف مقابل قدیس ها

منچستر یونایتد در ادامه ناکامی های خود، این بار در خانه مقابل قدیس ها ناکام ماند و به سومین تساوی متوالی خود دست یافت. از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی جیدون سانچو در دقیقه 21 برای منچستر گل زد و تک گل ساوتهمپتون توسط آدامز در دقیقه 48 زده شد. در این دیدار بازهم کریس رونالدو در گلزنی ناکام بود تا در سال 2022 همچنان در حسرت گلزنی باقی بماند. منچستر یونایتد با این تساوی 40 امتیازی شد و در رده پنجم قرار دارد.

زور رئال بدون بنزما به ویارئال نرسید

در ادامه دومین روز از هفته بیست‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، امشب (شنبه) تیم‌های ویارئال و رئال مادرید در ورزشگاه سرامیکا به مصاف هم رفتند که این بازی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار کارلو آنچلوتی، سرمربی رئالی‌ها برای پر کردن جای خالی مهاجم فرانسوی خود کریم بنزما، بعد از مدت‌ها گرت بیل را در ترکیب اصلی و در نوک خط حمله قرار داد اما نه او نه لوکا یوویچ که به عنوان یار تعویضی جایش را گرفت نتوانستند گره از کار کهکشانی‌ها باز کنند. با این نتیجه رئال مادرید 54 امتیازی شد و فاصله خود را با سویای رده دومی به 4 امتیاز افزایش داد. ویارئال نیز با یک امتیاز این بازی با 36 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. رئال مادرید سه‌شنبه هفته جاری در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان پاری‌سن‌ژرمن فرانسه خواهد بود.

ویارئال رئال مادرید

ویارئال رئال مادرید

بوخوم جلوی بایرن، مونشن گلادباخ شد!

از هفته بیست ودوم رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در خانه بوخوم به میدان رفت و با نتیجه 4 بر 2 شکست سنگینی را متحمل شد. در این بازی آنتوی 14، بوکادیا (38 - پنالتی)، گامبوا 40 و هولتمن 44 برای بوخوم گل زدند و هر دو گل بایرن را لواندوفسکی 9 و 75 به ثمر رساند. بایرن با این شکست در امتیاز 52 و در صدر باقی ماند. بوخوم با این برد ارزشمند 28 امتیازی شد و جایگاه یازدهم را در اختیار دارد. شکست سنگین بایرن مقابل بوخوم، به نوعی یادآور شکست های عجیب و غریب این تیم مقابل مونشن گلادباخ، رقیب سنتی بایرنی هاست که همیشه و در هر شرایطی بایرن را دچار مشکل می کند.

بایرن مونیخ بوخوم

بایرن مونیخ بوخوم

بایرن مونیخ بوخوم

تساوی خانگی برنتفورد باحضور قدوس/برد پرگل شاگردان لمپارد

از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، برنتفورد میزبان کریستال پالاس بود و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی سامان قدوس بازیکن ایرانی برنتفورد در ابتدا نیمکت نشین بود و از دقیقه 82 وارد میدان شد. برنتفورد با این تساوی با 24 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. کریستال پالاس هم با 26 امتیاز در رده دوازدهم ایستاده است. در دیگر بازی این شب، اورتون با فرانک لمپارد با نتیجه 3 بر صفر شاگردان مارچلو بیلسا در لیدز یونایتد را شکست داد.

گل محمد محبی به بنفیکا

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر پرتغال شنبه شب سانتا کلارا میهمان بنفیکا بود و در پایان با شکست 2 بر یک مواجه شد. تک گل سانتا کلارا را محمد محبی در دقیقه 21 وارد دروازه بنفیکا کرد. داروین نونز هم در دقایق 60 (پنالتی) و 62 گل‌های بنفیکا را به نام خود ثبت کرد. محمد محبی در دقیقه 52 این بازی از ترکیب سانتا کلارا خارج شد.

در دیگر بازی نیز بواویشتا که علیرضا بیرانوند را روی نیمکت خود داشت برابر پورتیموننسه به تساوی یک - یک بسنده کرد. ریکاردو ماتوس در دقیقه 20 گل بواویشتا را زد. گل تساوی‌بخش میزبان بازی هم در دقیقه 41 توسط پتار موسی به دست آمد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال سانتا کلارا با 24 امتیاز دهم است. بواویشتای 21 امتیازی نیز رده دوازدهم را در اختیار دارد.

تساوی ناپولی و اینتر به نفع سایر مدعیان

تیم‌های ناپولی و اینترمیلان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شنبه شب در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه دیگو مارادونای شهر ناپل به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نتیجه مساوی یک بر یک حاصل شد. شاگردان سیمونه اینزاگی در تیم اینتر از ۲۴ بازی ۵۴ امتیازی شدند و همچنان صدر جدول را حفظ کردند. در سوی مقابل تیم لوچانو اسپالتی با از دست دادن این فرصت بزرگ نتوانستند به رتبه نخست برسند و حالا از ۲۵ مسابقه ۵۳ امتیاز را به دست آورده و در رده دوم جای گرفته اند. البته که این رتبه برای آنها موقتی است چرا که میلان با پیروزی در این هفته می تواند از آنها سبقت بگیرد و با یک بازی بیشتر به صدر جدول برسد. یوونتوس دیگر تیم بالای جدول رده بندی سری آ به حساب می آید که البته فاصله‌اش فعلا با صدر کمی زیاد است. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری ۴۵ امتیازی هستند.

برد پرگل منچستر سیتی با هت تریک رحیم استرلینگ

از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در خانه نوریچ به میدان رفت و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی استرلینگ 31، 70 و 90 موفق به هت تریک شد و دیگر گل من سیتی را فودن در دقیقه 48 به ثمر رساند.  سیتی با این برد 63 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جزیره ادامه داد

برد پرگل لورکوزن مقابل اشتوتگارت در غیاب سردار

از هفته بیست و دوم رقابت های بوندس لیگا، بایرلورکوزن در بای آرنا میزبان اشتوتگارت بود و با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی در لیست تیمش حضور نداشت. گل های لورکوزن توسط دیابی 41، عدلی 52، وریتز 85 و پاتریک شیک 89 زده شد. لورکوزن با این برد 41 امتیازی شد و در جایگاه سوم بوندس لیگا قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید