لیورپول و آرسنال پیروز هفته بیست و چهارم لیگ جزیره/ یوونتوس و فیورنتینا در نیمه نهایی کوپا ایتالیا

دیدارهای هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی تیم‌های قرمزپوش لندن و مرسی‌ساید دنبال شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین شب از دیدارهای هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) دو بازی همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین بازی لیورپول با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود لسترسیتی را شکست داد. گل نخست این بازی را دیو‌گو ژوتا در دقیقه 34 به ثمر رساند. دومین گل لیورپولی‌ را هم همین مهاجم پرتغالی در دقیقه 87 زد تا قرمزپوشان مرسی‌ساید با کسب پانزدهمین برد در بیست‌و‌سومین بازی فصل خود 51 امتیازی شوند و ضمن تثبیت جایگاه‌شان در رده دوم جدول فاصله خود را با منچسترسیتی به 9 امتیاز کاهش دهند.

در دیگر بازی هم آرسنال با نتیجه یک بر صفر میزبان خود ولورهمپتون را شکست داد که تنها گل این بازی را گابریل در دقیقه 25 به ثمر رساند. آرسنال در حالی موفق به کسب سه امتیاز این بازی شد که از دقیقه 69 با اخراج مارتینلی 10 نفره شده بود. آرسنال هم با این نتیجه دوازدهمین برد فصل خود را کسب کرد تا با 39 امتیاز، به رده پنجم جدول صعود کند و با دو بازی کمتر (22 بازی) بالاتر از منچستریونایتد قرار بگیرد.

در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، یوونتوس در خانه مقابل ساسولو به دردسر افتاد. شاگردان الگری موقعیت‌هایی جدی به خصوص در نیمه دوم خلق کردند اما تیر دروازه و درخشش جانلوکا پگولو مانع دست‌یابی یووه به گل شد. در نهایت با عملکرد خوب دوشان ولاهوویچ، بانوی پیر از سد ساسولو گذشت و این تیم را از کوپا ایتالیا کنار زد. فیورنتینا نیز ۳ بر ۲ آتالانتا را شکست داد و حریف یووه در نیمه نهایی شد

دیدگاه تان را بنویسید