درگیری لفظی پیکه و آلبا با مودریچ در ال کلاسیکو+ تصاویر

جرارد پیکه پس از پایان ال کلاسیکو با حضور در زمین مسابقه به شدت از عملکرد داوری انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ال کلاسیکوی شب گذشته در حالی با پیروزی 2 بر یک رئال مادرید مقابل بارسلونا به اتمام رسید که بازیکنان آبی اناری و خود رونالد کومان شدیداً به تصمیمات داوری اعتراض داشتند.

پس از پایان بازی، کومان با لحنی تند نسبت به ویدیوچک در اسپانیا تاخت و از داور مسابقه انتقاد کرد.

 پیکه نیز که در این مسابقه نتوانست تیمش را یاری دهد، پس از پایان ال کلاسیکو به زمین مسابقه آمد و رو در روی «خیل مانزانو» از این داور انتقاد کرد.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، پیکه از مانزانو نسبت به کم گرفتن وقت های تلف شده انتقاد کرد و اظهار داشت: این مسئله ترسناک است، تنها 4 دقیقه!؟

حرف‌های او باعث شد تا «کارلوس ناوال»، مسئول فنی تیم با پیکه برخورد کند و او را به رختکن بفرستد که این موضوع، عصبانیت مدافع بارسلونا را به همراه داشت و طبق گزارش مارکا او به ناوال گفت: من دارم صحبت می‌کنم!

البته تنها مشاجره پیکه با داور نبود و این مدافع بارسلونا با ستاره زیدان نیز جر و بحث کرد. طبق گزارش‌ها درگیری لفظی بین پیکه و مودریچ پس از پایان بازی رخ داد که به نظر می‌رسد ستاره زیدان با حالت تمسخری به پیکه گفته است: دوباره الان وقت اعتراض است؟

برخی گزارش‌ها نیز حاکی از این است که آلبا نیز در جریان بازی با مودریچ بحثش شده و با اشاره لوگوی پیراهن مادرید اظهار داشته که داور در این مسابقه به نفع رئال سوت زده است.

دیدگاه تان را بنویسید