کومان: به بهترین نسخه مسی و بارسلونا در ال کلاسیکو نیاز داریم

سرمربی بارسلونا پیش از دیدار با ال کلاسیکو گفت: بازی سختی پیش رو داریم ولی می خواهیم با تمام قدرت وارد زمین شویم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال رئال مادرید فردا(شنبه) در هفته سی ام لالیگا در حساس ترین بازی میزبان بارسلونا است تا یک بازی ال کلاسیکو دیگر را برگزار کند.

فارس نوشت: کومان در نشست خبری این دیدار حساس، گفت: بازی فردای ال کلاسیکو با توجه به بهبودی وضعیت رئال تماشایی خواهد بود. با تمام بازیکنان وارد زمین می شویم و همه برای قهرمانی در لالیگا مصمم هستیم. بازی فردا اهمیت زیادی در این زمینه دارد به همین خاطر ما آماده آن هستیم. بازی فردا نمی تواند تکلیف قهرمان لالیگا را تعیین کند چون بازی های زیادی پیش رو است. اما می توانیم این را بگوییم برنده این بازی تا حدودی مسیر خود را به سوی قهرمانی هموار می کند.

وی افزود: ما می توانیم در این بازی با سیستم متفاوتی بازی می کنیم ولی باید ببینم رقیب چه تاکتیکی درنظر می گیرد تا طبق آن با تمرکز بالا وارد زمین شویم. رئال همیشه رئال است و من با کسانی که از این تیم انتقاد می کنند، موافق نیستم. آنها در تیم فعلی بازیکنان خوبی دارند و تیمی هماهنگ تشکیل دادند. تیمی که فردا از لحاظ بدنی و ذهنی آمادگی بیشتری داشته باشد، برنده میدان خواهد بود. رئال، بارسلونا و اتلتیکو همه کاندیدای قهرمانی لالیگا هستند. ما برای برد در بازی ال کلاسیکو به بهترین نسخه مسی و بارسلونا نیاز داریم.

سرمربی آبی-اناری ها درباره غیبت بازیکنان کلیدی رئال در این بازی راموس و واران، گفت: غیبت این دو بازیکن کلیدی رئال مهم است. راموس کاپیتان تیم است و به رئال شخصیت می دهد. اما ما هم مصدومان مهمی در این بازی داریم. فاتی و کوتینیو مدت زیادی است که مصدوم هستند و پیکه و روبرتو تازه به لیست برگشتند.

دیدگاه تان را بنویسید