هوای آفتابی در تئاتر رویاها؛ منچستر مدعی شد!

بعد از یک شروع فاجعه بار, اریک تن هاخ به سومین پیروزی متوالی خود با منچستر یونایتد دست یافت و حالا در حد و قواره یک مدعی ظاهر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، منچستریونایتد بعد از نتایج ضعیف در شروع فصل، با شکست لستر سیتی به سومین پیروزی خود دست یافت و تا نیمه نخست جدول بالا رفت. 

شاگردان اریک تن هاخ که بعد از دو شکست در دو دیدار ابتدایی فصل، در دو دیدار اخیر به پیروزی رسیده بودند، امشب هم موفق شدند با تک گل جیدون سانچو در خانه لستر به برتری برسند و تا رتبه پنجم جدول صعود کنند.

در دقیقه 23 روی یک حمله سریع و پاس های تک ضرب بازیکنان منچستریونایتد، این جیدون سانچو بود که با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، به راحتی دروازه را باز کرد. 

نتایج خوب منچستر یونایتد در سه بازی اخیر در شرایطی است که تن هاخ برخی از بازیکنان سرشناس تیمش را نیمکت نشین کرده است. هری مگوایر و کریستیانو رونالدو دو بازیکن مهم این تیم هستند که سرمربی هلندی توجهی به اسامی آن ها ندارد و این دو را نیمکت نشین کرده است. کاسمیرو هم بعد از انتقال هنگفت به این تیم در این مسابقه نیمکت نشین بود. 

با نتایج اخیر منچستر یونایتد، نگاه ها به اریک تن هاخ و آینده منچستر عوض شده و باید دید عصر جدید یونایتد با این سرمربی هلندی به کدام سمت و سو خواهد رفت. 

دیدگاه تان را بنویسید