عصبانیت تن هاخ از دست رونالدو!

رونالدو بعد از تعویض در نیمه نخست دیدار با رایووایکانو، به سرعت ورزشگاه را ترک کرد که این مساله با عصبانیت سرمربی منچستر یونایتد همراه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، خروج زودهنگام کریستیانو رونالدو از ورزشگاه در هنگام دیدار با رایو وایکانو، با عصبانیت سرمربی هلندی منچستر مواجه شده است.

 

اریک تن‌هاخ حرکت عجیب کریستیانو رونالدو را غیرقابل قبول دانست. فوق‌ستاره پرتغالی در بازی با رایووایکانو برای اولین بار در مسابقات پیش‌فصل منچستر یوناتید به میدان رفت ولی در پایان نیمه اول تعویض شد و پیش از اتمام مسابقه ورزشگاه اولدترافورد را ترک کرد.

تن‌هاخ مدعی شد که فقط رونالدو پیش از اتمام بازی ورزشگاه را ترک نکرده و افراد دیگری هم این کار را انجام دادند ولی مطمئنا این حرکت غیرقابل قبول است. او در این خصوص گفت:« من به آن‌ها گفتم که این کار غیرقابل قبول است. ما یک تیم هستیم و شما باید تا آخر بمانید.

قرار است به این حرکت رونالدو و چند نفر دیگر در داخل تیم رسیدگی شود ولی بحث جریمه آن‌ها تایید نشده است.

نشریه سان روز چهارشنبه فاش کرد که رونالدو احتمالا در هفته‌های ابتدایی فصل جدید نیمکت نشین خواهد بود. او حدود سه هفته دیرتر از اکثر هم‌تیمی‌های خود به کمپ کارینگتون، محل تمرینات منچستریونایتد بازگشت و هفته‌های ابتدایی پیش‌فصل را به دلیل مشکل خانوادگی از دست داد و در پرتغال حضور داشت.

ستاره سابق رئال مادرید به صراحت گفته است که می خواهد تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند تا به تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بپیوندد اما در فاصله چهار هفته تا پایان نقل و انتقالات هیچ پیشنهاد مناسبی برای او وجود ندارد.

گزارش‌های دیروز حاکی از آن بود که رونالدو می‌خواهد آینده‌اش قبل از شروع فصل جدید برای شیاطین سرخ در روز یکشنبه مشخص شود. خورخه مندس ایجنت او در این مدت در تلاش بوده تا شرایط انتقال را برای او فراهم کند.

در این بین به نظر می رسد این بازیکن پرتغالی در روز یکشنبه مقابل برایتون بازی کند.

دیدگاه تان را بنویسید