معارفه رسمی کاسمیرو در منچستر+ عکس

باشگاه منچستریونایتد دقایقی پیش از شروع دیدار با لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد کاسمیرو را به هواداران باشگاه معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کاسمیرو ستاره برزیلی بعد از خداحافظی احساسی با باشگاه سابقش رئال مادرید راهی انگلیس شد تا با منچستریونایتد قراردادی رسمی امضا کند، در ورزشگاه پر از تماشاچی اولدترافورد به هواداران شیاطین سرخ معرفی شد.

منچستریونایتد در قراردادی بزرگ و با پرداخت 70 میلیون یورو به‌علاوه 10 میلیون یورو به‌صورت بندهای الحاقی کاسمیرو را از رئال مادرید به‌خدمت گرفت. ستاره برزیلی با شیاطین سرخ قراردادی چهار ساله امضا کرد و یونایتد از این گزینه برخوردار است که در پایان مدت قرارداد یک‌سال دیگر با کاسمیرو تمدید کند.

کاسمیرو که در بازی بزرگ دیشب مقابل لیورپول حضور نداشت ساعتی پیش از شروع مسابقه وارد ورزشگاه اولدترافورد شد تا بازی تیم جدیدش را از نزدیک تماشا کند. هواداران یونایتد از اضافه شدن ستاره بزرگ برزیلی به تیم‌شان آنقدر هیجان‌زده هستند که ورود او به ورزشگاه اولدترافورد با هجوم آنها مواجه شد و کاسمیرو در حلقه بادی‌گاردها به ورزشگاه وارد شد.

پیش از به صدا درآمدن سوت شروع بازی یونایتد و لیورپول، گوینده ورزشگاه اولدترافورد نام کاسمیرو را صدا زد تا او در میان تشویق کَرکننده تماشاچیان درحالی‌که کت و شلوار به تن داشت روی چمن اولدترافورد حاضر شده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ بدهد.

photo_2022-08-23_00-20-40

دیدگاه تان را بنویسید