کودتای سرمربی سابق علیه منچستریونایتد!

سرمربی تیم ملی اتریش معتقد است که مهاجم او نباید در این فصل به منچستریونایتد بپیوندد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رالف رانگنیک سرمربی سابق تیم منچستریونایتد که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده دارد و نتایج خوبی هم با این تیم کسب کرده است، در اقدامی عجیب به یکی از بازیکنان خود در تیم ملی اتریش پیشنهاد داد که از پیوستن به شیاطین سرخ خودداری کرده و در تیم فعلی خود یعنی اشتوتگارت آلمان به کار خود ادامه دهد.

ورزش سه نوشت: رانگنیک در میانه های فصل قبل جانشین اوله گنار سولسشر شد تا شیاطین سرخ را از بحران خارج کند اما او هم نتوانست کاری از پیش ببرد و در پایان فصل از این باشگاه جدا شد. اکنون ساشا کالایجیچ مهاجم ۲۵ ساله ای است که مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته اما رانگینک معتقد است که ماندن در اشتوتگارت می‌تواند تصمیم بهتری برای او باشد.

ساشا کالایجیچ

این مربی باتجربه آلمانی به اسکای گفت:" مهم است که ساشا این فصل مصدوم نشود و در بالاترین سطح ممکن تمرین و بازی کند. اگر او این فصل در اشتوتگارت بماند، برای پیشرفت او مضر نخواهد بود."

کالایجیچ فصل گذشته در ۱۵ بازی، ۶ گل برای اشتوتگارت به ثمر رساند. او که در سال ۲۰۱۹ از آدمیرا به اشتوتگارت پیوست و در ۵۸ دیداری که برای باشگاه آلمانی انجام داد، موفق به زدن ۲۴ گل شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید