کنایه خواهر رونالدو به پرس!

خواهر کریستینو رونالدو نسبت به اظهارات اخیر مدیرعامل رئال مادرید واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طی چند روز گذشته برخی هواداران رئال مادرید در واکنش به خبرهای جدایی رونالدو از منچستریونایتد، حواشی مبنی بر احتمال بازگشت این فوق ستاره پرتغالی پا به سن گذاشته به جمع کهکشانی‌ها را مطرح کردند. البته مدیرعامل باشگاه رئال مادرید ضمن رد این موضوع با کنایه درباره رونالدو صحبت کرد که ناراحتی و در ادامه واکنش خواهر رونالدو را به همراه داشت.

ورزش سه نوشت: در جریان سوپرجام اروپا، یکی از هواداران از فلورنتینو پرس در مورد احتمال جذب رونالدو در تابستان امسال و شایعات بازگشت بهترین گلزن تاریخ باشگاه سوال کرد، اما رئیس باتجربه باشگاه رئال مادرید اینگونه پاسخ داد: "جذب کریستیانو رونالدو؟ دوباره؟ او 38 سال دارد."

البته به نظر می رسد که پاسخ پرس به هوادار رئال مادرید و علنی شدن این مکالمه چندان برای کاتیا آویرو، خواهر رونالدو خوشایند نبوده است. پس او نیز در اینستاگرام به این شکل پاسخ داد: "او ۳۸ سال دارد، اما می‌تواند دو متر در هوا بپرد، سه دقیقه در هوا بماند و بدنش چربی ندارد. احترام خودت را نگه دار پیرمرد، تو 75 سال داری."

البته خواهر رونالدو خیلی زود پیام خود در اینستاگرام را پاک کرد و این جنجال همینجا به اتمام رسید. به هر حال به نظر می رسد رئال مادرید هیچ تمایلی به همکاری دوباره با ستاره پرتغالی ندارد و هیچ احتمالی مبنی بر بازگشت کریستیانو رونالدو به برنابئو در ادامه پنجره تابستانی امسال وجود نخواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید