اظهارنظر پرسپولیسی ها بعد از شکستن طلسم در لیگ 22

بازیکن پرسپولیس بعد از کسب اولین برد فصلشان در هفته سوم از نتیجه رقم خورده ابراز رضایت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دانیال اسماعیلی‌فر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در دو هفته اول مساوی کرده و در این بازی محکوم به برد بودیم. بازی سختی بود. آلومینیوم تیم خوبی است و در زمین خودش بازی می‌کرد، ولی خدا را شکر موفق شدیم با حداقل نتیجه پیروز شویم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد مصدومیتش توضیح داد: بله، متأسفانه بازیکن خارجی آلومینیوم در اوایل بازی یک تکل روی زانوی پایم زد. متأسفانه یک نیمه با درد بازی کردم. واقعاً از دقیقه 50 به بعد نمی‌توانستم ادامه بدهم.

 

مهدی ترابی دیگر بازیکن پرسپولیس نیز درباره این بازی گفت: به این سه امتیاز خیلی احتیاج داشتیم و ان‌شاءالله از بازی‌های بعد بهتر و بهتر بازی می‌کنیم.

وی درباره حضور تماشاگر در بازی بدون تماشاگر اراک تصریح کرد:  همیشه همینطور است. وقتی به شهرهای دیگر می‌رویم این اتفاقات می‌افتد و طبیعی است، عادت کردیم.

هافبک پرسپولیس راجع به اینکه اولین پاس گل فصل خود را نیز داده است، عنوان کرد: مهم نیست. مهم بردن تیم است که خدا را شکر توانستیم به آن برسیم.

 

سروش رفیعی پس از نخستین برد پرسپولیس در بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر خوب زمانی این برد را کسب کردیم. بازی خوبی بود و تیم آلومنیوم تیم خوب، قابل احترام و دوست داشتنی است. به مهدی رحمتی برادر بزرگ‌تر و عزیزم خدا قوت می‌گویم.

وی با ابراز رضایت از کسب این پیروزی گفت: از این برد خوشحال هستم و امیدوارم نتیجه گرفتن و کسب سه امتیازهای ما تداوم داشته باشد. در نیمه دوم یک مقدار بازی آن چیزی که می‌خواستیم نبود، اما استرس و فشار کسب سه امتیاز باعث شد به گونه‌ای که می‌خواهیم، بازی نکنیم. مهمترین مسئله در لیگ گرفتن سه امتیاز است و به هواداران تبریک می‌گویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد بهتر این تیم در نیمه اول نسبت به دو هفته گذشته گفت: قطعاً در ادامه خیلی بهتر می‌شویم. هفته گذشته نیز این حرف را زدم. مطمئنم هواداران صبوری می‌کنند و می‌دانند شرایط فرق کرده است و بازیکنان جدیدی آمده‌اند. اصول تیم‌مان را در حال رعایت کردن هستیم و مطمئن باشید جواب می‌گیریم.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید