در گفت و گو با جی پلاس

مهدی ترابی: وحید امیری پرسپولیس را قوی تر کرد/ سروش و شایان و مهدی انگیزه زیادی در تقابل با ما دارند

هافبک پرسپولیس می گوید حضور وحید امیری در در این تیم باعث پیشرفت سایر بازیکنان هم می شود چرا که او بازیکن خوب و باکیفیتی است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در دومین و آخرین دیدار خود در جام شهدا توانست نیروی زمینی را با 4 گل شکست دهد و در رده سوم این مسابقات چهارجانبه جای گیرد. پیروزی این تیم مقابل نیروی زمینی در حالی رقم خورد که آن ها در بازی نخست مقابل سایپا شکست خورده بودند و همین موضوع موجب نگرانی هواداران سرخپوش شده است.

مهدی ترابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نیروی زمینی، اظهار کرد: فارغ از نتیجه، بازی مقابل تیم جوان و سخت کوش نیروی زمینی خوب بود. آن ها تمام تلاش خود را کردند اما بازی مقابل قهرمان لیگ برتر و جام حذفی دشوار است. در هر حال به عنوان بهترین تیم ایران به میدان رفتیم و نشان دادیم که نتیجه مقابل سایپا یک اتفاق بود.

وی ادامه داد: البته برای رسیدن به مرز آمادگی کامل نیاز به چند دیدار تدارکاتی و زمان مناسب داریم. تیم ما متحول شده و نفرات جدیدی هم به جمع ما ملحق شدند که در عین قدرتمند تر شدن، هماهنگی هم در تیم از بین می رود. بدون شک ما پرمهره تر از فصل قبل هستیم و بازیکنان خوبی در همه خطوط داریم اما برای کسب نتیجه خوب، باید بیشتر تمرین کنیم تا هماهنگی بالایی را به دست بیاوریم.

هافبک پرسپولیس درباره حضور همزمان او و وحید امیری در زمین بازی اظهار کرد: وحید بازیکن بزرگ و باکیفیتی است که بازی کردن در کنار او موجب رشد سایر بازیکنان هم می شود. خوشحالم او امسال در جمع بازیکنان پرسپولیس حضور دارد و کمک حال تیم ما می شود. با حضور وحید قوی تر شدیم. ما در برابر نیروی زمینی دو وظیفه متفاوت داشتیم و نشان دادیم بازی همزمان ما تداخلی با همدیگر ندارد.

ترابی ادامه داد: کالدرون تصمیم گرفته تا وحید در بخش هجومی تیم بازی کند اما این بدان معنی نیست که من وظیفه گلزنی ندارم. بلکه من در پشت سر او وظیفه کنترل توپ و تزریق به خط حمله را بر عهده گرفتم و از کوچک ترین فرصت ها برای گلزنی استفاده خواهم کرد.

هافبک پرسپولیس درباره گل زیبایش به نیروی زمینی از فاصله حدودا 20 متری، گفت: روی اشتباه دروازه بان نیروی زمینی توپ مقابل پای من افتاد و من هم از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را بردم و کار خاصی انجام ندادم.

وی درباره خارج شدن رفیعی، شریفی و مصلح از ترکیب تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر سه بازیکن، با کیفیت و با شخصیت هستند اما این انتخاب کادرفنی بود که آن ها را کنار بگذارد. شاید آن ها در تیم دیگری موفق تر باشند که فکر می کنم همینطور هم خواهد بود و البته دیگر برابر پرسپولیس انگیزه های بسیار بیشتری هم خواهند داشت!

دیدگاه تان را بنویسید