70 درصد لیست گل‌محمدی جذب شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تا الان 70 درصد لیست یحیی گل‌محمدی را جذب کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه پرسپولیس تهران این روزها فعال‌ترین تیم در بحث نقل و انتقالات بوده و تا به این لحظه نیز سرخ‌های پایتخت ستارگانی چون مرتضی پورعلی‌گنچی، علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر را جذب کرده‌اند تا برای فصل بعد لیگ برتر شروع قدرتمندی داشته باشند. اتفاقی که به نظر می‌رسد رضایت یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس را نیز به همراه داشته است.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس تهران در آخرین صحبت‌های خود اعلام کرد: گل‌محمدی لیستی جهت تقویت تیم داده بود. البته همیشه اینطور نیست که بازیکن موردنظر کادر فنی جذب شود، چون تیم‌های مختلف به خصوص تیم‌های صنعتی رقم قراردادهای‌شان قابل قیاس با ما نیست، اما سعی کردیم بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کنیم. ما تا به الان علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و احمدی را به خدمت گرفتیم. شاید فاصله رقم پیشنهادی ما به برخی از بازیکنان نسبت به رقمی که باشگاه‌های دیگر به آنها گفته بودند تا 10 میلیارد تومان بوده است، ولی آنها به خاطر هواداران به پرسپولیس آمدند.

وی در ادامه افزود: رقم دلاری که بیرانوند می‌گرفت برای هر بازیکنی آرزو بود، ولی جای تشکر دارد که به تیم ما آمد. اسامی دیگر هم هست که در حال پیگیری هستیم، ولی در ادوار پرسپولیس این اتفاق نیفتاده که تاکنون 60 الی 70 درصد از لیست موردنظر کادر فنی ما محقق شده است و در حال پیگیری عقد قرارداد با نفرات مابقی لیست هم هستیم.

طی اخبار موجود، آخرین خریدهای یحیی گل‌محمدی دو مهاجم خارجی خواهند بود که به احتمال زیاد از آمریکای جنوبی (برزیل) می‌آیند.

دیدگاه تان را بنویسید