با آمدن مایگا به پرسپولیس چه کسی نیمکت نشین می شود؟

آنطور که از رفتار و گفتار کالدرون می‌توان فهمید، مهاجم مالیایی برای فیکس شدن می‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از قرار معلوم کار تمام شده و مودیبو مایگا مهاجم خارجی جدید پرسپولیس امروز با سرخپوشان قرارداد خواهد بست. مودیبو مایگا، مهاجم مالیایی همان کسی است که برای انتقال به پرسپولیس مد نظر کالدرون قرار دارد و سرمربی سرخپوشان آنقدر به جذبش اصرار کرد که این اتفاق بالاخره رخ خواهد داد. اینکه مایگا چطور بازیکنی است و چه کیفیتی دارد، ‌در گذر زمان مشخص می‌شود، اما حضور او مسلما بسیاری از معادلات جلوی زمین پرسپولیس را تغییر خواهد داد.

در بازی دوم جام شهدا برابر نیروی زمینی که کالدرون به تعبیر خودش از ترکیب اصلی استفاده کرد، از جمع عناصر تهاجمی پرسپولیس احمد نوراللهی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، مهدی ترابی و علی علیپور به میدان رفتند. در همان شرایط هم اگر کمال کامیابی‌نیا به ترکیب اضافه می‌شد، یک نفر باید بیرون می‌رفت و البته سیامک نعمتی هم در دسترس نبود. الان اما حضور مایگا، موقعیت یک بازیکن دیگر را هم به خطر می‌اندازد. آنطور که از رفتار و گفتار کالدرون می‌توان فهمید، مهاجم مالیایی برای فیکس شدن می‌آید. علیپور هم که آقای گل سرخ‌هاست و اصلا خود مربی آرژانتینی با جدایی او مخالفت کرد. بنابراین قاعدتا پرسپولیس قرار است با دو مهاجم بازی کند و به این ترتیب حداقل یکی از هافبک‌های تهاجمی نیمکت‌نشین خواهد شد. وقتی کالدرون صراحتا می‌گوید بین وحید امیری و سروش رفیعی، وحید را برای تیمش انتخاب کرده و وقتی خبرهای جسته و گریخته زیادی در مورد اصرار کالدرون به حضور امیری وجود دارد، بنابراین موقعیت فیکس این بازیکن تضمین‌شده است. از سوی دیگر مهدی ترابی هم همین شرایط را دارد و کمتر کسی باور می‌کند جوان رعنای تیم ملی در پرسپولیس نیمکت‌نشین شود. با این اوصاف سه نفر بیش از دیگران در خطر خواهند بود؛ یکی احمد نوراللهی که فصل گذشته وینگر راست بود و برابر نیروی زمینی هم تقریبا در همین پست به میدان رفت، دیگری امید عالیشاه است که در این بازی دوستانه آخر به شکل عجیبی در پست هافبک دفاعی به میدان رفت و آخری هم فرشاد احمدزاده خواهد بود. در این میان گویا کالدرون از سطح فنی فرشاد رضایت دارد و به عالیشاه هم طوری معتقد است که جلوی جدایی او را گرفت. پس فقط می‌ماند نوراللهی؛ اما چه کسی می‌تواند احمد را با این استیل و شرایط فنی نیمکت‌نشین کند؟ با این شرایط تازه باید گفت سردرد کالدرون آغاز شده است!

این سکه اما یک روی زیانبار دیگر هم دارد؛ اینکه خود مایگا از آمادگی لازم به دور باشد و مثل پریموف اوکراینی در پرسپولیس نیمکت‌نشین شود. اینطوری اگرچه ترافیک خط میانی سرخ‌ها کاهش می‌یابد و جا برای یک هافبک دیگر باز می‌شود، اما باز یک خروار دلار سرخ‌ها به باد می‌رود. بنابراین طبعا هواداران پرسپولیس ترجیح می‌دهند مهاجم خارجی جدیدشان نیمکت‌نشین‌کننده باشد، نه نیمکت‌نشین!

دیدگاه تان را بنویسید