اتهام بزرگ راموس علیه بارسا فاش شد

کاپیتان اسبق رئال مادرید، در دوران حضور در این باشگاه اتهاماتی را علیه رقیب سنتی تیمش مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نشریه «El Confidencial»  اسپانیا فایلی محرمانه از مکالمه سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید با روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا منتشر کرد.

این رسانه اسپانیایی که اخیرا فایل های صوتی جرارد پیکه کاپیتان بارسلونا با روبیالس رئیس فدراسیون اسپانیا را در پرونده اهدای میزبانی سوپر جام به سعودی ها را منتشر کرده بود این بار به سراع کاپیتان سابق رئال رفت.

این مکالمه راموس با رئیس فدراسیون اسپانیا به تاریخ 20 ژانویه 2019 برمی گردد زمانیکه بارسلونا با نتیجه 3 بر یک لگانس را شکست داد و گل دوم بارسا جنجال زیادی به پا کرد.

راموس در آن زمان پیامی صوتی به روبیالس فرستاد و در این پیام آمده است: روبی، ما درباره کمک داور ویدئویی نگران هستیم. مخصوصا در بازی های بارسلونا نگرانی ما بیشتر است.

وی افزود: واقعا اقدامی که داور در بازی با لگانس انجام داد، شرم آور است. شما خطای واضح سوارس روی دروازه بان رقیب را دیدی؟ واقعا مضحک است!

روبیالس در پاسخ به پیام راموس، گفت: شب بخیر، سرخیو تو کاپیتان تیم ملی هستی و صدها بازی انجام دادی و می دانی بعضی وقت ها آراء مختلف می شود. می دانی من به چنین اتفاقی ورود نمی کنم. ما برای بهبودی داوران تلاش می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید