کومان: مهم است راموس فردا بازی کند یا غایب باشد

رونالد کومان سرمربی بارسا معتقد است نبودن سرخیو راموس در ال کلاسیکو به چشم می آید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فردا در نوکمپ خالی از تماشاگر ال کلاسیکوی رفت لالیگا بین بارسا و رئال برگزار خواهد شد. شرایط روحی دو تیم متفاوت است و رئال پس از دو باخت متوالی خانگی به این بازی رسیده است.

ورزش سه نوشت: رونالد کومان که به عنوان بازیکن در 14 ال کلاسیکو بازی کرده، فردا به عنوان مربی، اولین ال کلاسیکوی خود را تجربه خواهد کرد.

کومان در نشست خبری بازی گفت:« قطعا بازی بدون تماشاگر روی همه تاثیر می گذارد. ال کلاسیکو بدون هواداران کمی عجیب است ولی به هر چه از زمان بازی بگذرد، عادت خواهیم کرد. امیدوارم خیلی زود هواداران به ورزشگاه ها بیایند چون تیم ها به حمایت شان نیاز دارند.»

شرایط بد رئال در آستانه ال کلاسیکو:« قبل از ال کلاسیکو همیشه فشار بالاست و مهم نیست بازی قبلی چه شرایطی داشته است. مهم نیست ما بازی قبلی را برده ایم و رئال باخته است. رئال در بازی برابر شاختار خوب نبود ولی دلیلی نمی شود بگوییم با روحیه ای پایین به مصاف ما می آید. رئال تیمی بسیار با تجربه است و می توانند در هر دیداری پیروز شوند. دو شکست خانگی اخیر رئال روی بازی فردا بی تاثیرند.»

وضعیت گریزمان:« او شانس بازی دارد و معتقدم بحث در مورد نقش او در هر نشست خبری، خوب نیست. او بازیکن مهمی است ولی بارسا مهاجمان دیگری هم دارد و انتظارم این است که همه در بالاترین سطح باشند. تیم مهمتر از بازیکن است و برای بازی فردا نیز بهترین ها وارد زمین می شوند.»

اولین ال کلاسیکو به عنوان مربی:« من 14 بار در ال کلاسیکو بازی کرده ام و خاطرات خوب و نیز تلخی دارم. بهترین خاطره ام برتری 5-0 سال 1994 است. امیدوارم امشب بدون مشکل بخوابم. حضور در ال کلاسیکو به عنوان مربی متفاوت است. ال کلاسیکو یک بازی معمولی نیست. سال هاست در فوتبالم و ال کلاسیکو همیشه بازی خاصی بوده چون با مهمترین رقیب مان بازی داریم. من به فشار این بازی عادت دارم.»

شرایط رئال و سرخیو راموس:« در درجه اول تمرکز ما روی خودمان است. رئال تیمی باکیفیت است و برخی مواقع 2-4-4 و برخی مواقع هم 3-3-4 بازی می کند. قطعا فردا به ما فضا نخواهند داد و متفاوت با دو بازی قبلی بازی می کنند. انتظار یک رئال جنگنده و سختکوش را دارم. حضور راموس در این بازی هم مهم است چرا که بازیکن بزرگ و تاثیر گذاری برای رئال محسوب می شود و غیبتش قطعا می تواند روی سبک بازی این تیم اثر منفی بگذارد.»

مصاحبه طوفانی پیکه:« جرارد سال هاست در بارسلونا بازی می کند و نظرات خودش را دارد و به او احترام می گذارم. او بازیکنی همیشه آماده است و بدون توجه به حواشی، همواره بازی خودش را انجام می دهم. با وجود این مصاحبه، او تمرکزش روی ال کلاسیکو است.»

دیدگاه تان را بنویسید