اعتراف تلخ بازیکن اسبق رئال مادرید و رم؛ الکل مرا بدنام کرد

بازیکن اسبق رئال مادرید و رم به تاثیر الکل در رقم خوردن روزهای تلخ و ناکامی اش در فوتبال اعتراف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیسینو، مدافع راست و با استعداد فوتبال برزیل در سال 2006 از سائوپائولو به رئال مادرید پیوسته و فوتبال خود در سانتیاگو برنابئو را آغاز کرد. اما اعتیار به الکل باعث شد شرایط در ادامه برای این بازیکن چندان خوب پیش نرود و عدم درخشش در رئال مادرید باعث شد سیسینو در نهایت به رم منتقل شود. اما این مشکل بزرگ در فوتبال ایتالیا نیز ادامه پیدا کرد و در ادامه سیسینو به تدریج از سطح اول فوتبال محو شد. حالا و در سن 41 سالگی، سیسینو در مورد روزهای دشوار گذشته صحبت کرده است.

سیسینیو گفت: "اگر از من بپرسید که آیا تا به حال در حالت مستی در تمرینات باشگاه رئال مادرید شرکت کرده ام یا نه، پاسخ من مثبت است. اما من در ادامه قهوه می نوشیدم تا بوی نفسم را از بین ببرم و در وان حمام عطر خودم را می شستم تا کسی متوجه نشود. وقتی صحبت از دوران حرفه ایم شوم، باید بگویم به عنوان یک بازیکن حرفه ای فوتبال شرایط برایم آسان بود. من برای تهیه نوشیدنی به پول نیاز نداشتم. مردم خوشحال بودند که همه چیز را در رستوران به شما به صورت رایگان بدهند."

عادت سیسینیو به نوشیدن مشروبات الکلی در دوران حضورش در رم ادامه یافت و البته او برای مدت طولانی به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی از میادین دور بود. سیسینیو گفت: "بعد از تمرینات شروع به نوشیدن الکل می کردم. وقتی کار فیزیوتراپی خود را انجام می دادم، حدود ساعت 14 یا کمی بعدتر به خانه می آمدم و دیگر ساعت چهار صبح بود که از دست از نوشیدن برمی داشتم. هر بار که مست به تمرینات رم می رفتم، مدیران باشگاه من را در این شرایط می دیدند و این باعث بدنامی من شد.

سیسینیو در ادامه مدعی شد که در سال‌های اولیه نوجوانی شروع به نوشیدن الکل کرده و تأثیر این موضوع بر زندگی‌اش خیلی زیاد بوده است. او گفت: "در 13 سالگی و وقتی برای اولین بار طعم الکل را چشیدم، دیگر هرگز آن را ترک نکردم. من در حومه شهر و در پرادوپولیس، در نزدیکی ریبیرائو پرتو زندگی می‌کردم، پس من آخر هفته‌ها دوستانم را جمع می‌کردم و با هم به بیرون می‌رفتیم. یک مغازه فروش مشروبات الکلی در آن حوالی بود، اما چون من خردسال بودم سعی کردم کارم را پنهان کنم. 

از افرادی با سن و سال بالاتر می خواستم برایم مشروب بخرد و این کار را از پدر و مادرم و پلیس مخفی می کردم. پدر و خواهرم از اموال من مراقبت کرده و سعی کردند درخواست مداخله در اموالم بدهند، زیرا نمی توانستم شرایط خود را مدیریت کنم. الکل باعث می‌شود اطراف خود را با افرادی که این سبک زندگی را دوست دارند، احاطه کنید، پس اینگونه آنهایی افرادی که واقعا شما را دوست دارند کنار گذاشته می‌شوند. زیرا وقتی آنها به شما می‌گویند که شرایط زندگی‌تان خوب نیست، نمی‌خواهید به حرف هیچ کس گوش کنید."

 

دیدگاه تان را بنویسید