واکنش طلبکارانه علی مرادی به اعتصاب وزنه بردارها!

علی مرادی می گوید بخش اعظمی از مشکلات مربوط به او نیست و نمی تواند صبر کند ملی پوشان هر وقتش عشقشان کشید به اردوی این تیم برگردند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ملی پوشان حاضر در تیم ملی وزنه برداری ایران که مشغول آماده سازی برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بود، به علت مشکلات اعتصاب و تمرینات خود را رها کردند. رییس فدراسیون وزنه‌برداری در واکنش به اعتراض وزنه‌برداران و ترک اردوی تیم ملی گفت: احساس خوبی نسبت به این حرکت ورزشکاران ندارم و فقط دو روز چنین شرایطی را داشتند.

ایسنا نوشت: علی مرادی درباره اینکه اعضای تیم ملی وزنه برداری اردوی تیم ملی را ترک کردند و نسبت به شرایط اردوی گلایه داشتند، بیان کرد: ما هر مکملی را نمی توانیم تهیه کنیم چون آلوده هستند و باید مکمل ها مورد ارزیابی قرار بگیرند. اتفاقاً همین امروز مکمل ها را تهیه کردیم. در مورد غذا نیز لیستی آماده شده بود که طبق آن غذا می دادند اما دو روز خارج از لیست غذا را تهیه کردند. این را مربیان تیم ملی هم می توانند بگویند که فقط دو روز بوده است که غذا خارج از لیست تهیه شد.

نمی‌توانم به هر کسی که وارد اردو می‌شود حقوق بدهم

او ادامه داد: وقتی از گرگان برگشتم اعلام کردم که غذا باید طبق لیستی که کادرفنی ارائه کرده برای ورزشکاران تهیه شود. در مورد حقوق هم هنوز ترکیب نهایی تیم ملی مشخص نبود که من حقوق بدهم و نمی‌توانم به هر کسی که وارد اردو می‌شود حقوق بدهم و طبق ضوابط باید کار را انجام دهیم. در مورد اینکه نسبت به سیستم سرمایشی و آب گرم مجموعه اعتراض هم داشتند، این دیگر به من ارتباطی ندارد و مربوط به مجموعه ورزشی آزادی می شود.

احساس خوبی نسبت به این حرکت ورزشکاران ندارم

او ادامه داد: من احساس خوبی نسبت به این حرکت ورزشکاران ندارم و انتظار داشتم که صبورتر باشند. من به تازگی از گرگان برگشته بودم و می خواستم امروز به سالن بروم و با آنها صحبت کنم. فکر می کنم در این چند روز تعطیلات، امکان تمرین در شهرهایشان فراهم باشد و حداقل تمرینات را انجام می دادند و بقیه کارها طبق روال انجام می‌شد.

کاری که ورزشکاران کردند مرا یاد کم لطفی به دهداری می‌اندازد!

مرادی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند وقتی یک ورزشکار سه جلسه در روز تمرین می کنند، باید امکانات اولیه برایش فراهم باشد، تصریح کرد:  انتظارشان به حق است و تا حدود زیادی انتظاراتشان را برآورده کردیم و کارها انجام می شود. ۲ روز چنین شرایطی پیش آمده است. اینکه در این موقعیت ورزشی و اجتماعی کشور چنین اقدام کردند، من را یاد مرحوم دهداری می اندازد! که مورد کم لطفی قرار گرفت و حال و هوای آن موقع را حس می‌کنم که زیبنده نیست.

اگر نیامدند تیمهای جوانان و امید هستند

او در پاسخ به پرسش دیگری که چه برنامه‌ای برای حل این مسئله دارد، تاکید کرد: نمی‌توانیم فرصت را نگه داریم که آنها هر موقع عشقشان کشید و هر کاری خواستند انجام دهند. بعد از تعطیلات، آقای برخواه برنامه اردویی دارد و به وزنه برداران اعلام می کنیم، اگر آمدند قدمشان روی چشم و اگر نیامدند نمی توانم کار را رها کنیم و تیمهای جوانان و امید هستند.

شرایط خوب است حتی بهتر از برخی فدراسیونها

رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که یعنی در نظر دارد شرایط تغذیه ای را بهتر کند و امکانات رفاهی بهتری برای وزنه برداران در نظر بگیرد؟ گفت: شرایط خوبی است حتی به نظرم نسبت به برخی رشته‌ها شرایط بهتری داریم. حالا اگر دوستان انتظار دارند که در هتل پنج ستاره باشند فکر می کنم نه من و نه ورزش کشور بتواند چنین شرایطی را فراهم کند. در حد توان کارها را انجام می دهیم، کمیته ملی المپیک و  وزارت ورزش تلاش می کنند رفاه حال ورزشکاران را فراهم کنند. ورزشکاران سرباز این مملکت هستند و سرباز باید خیلی از خودگذشتگی داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید