واکنش رییس فدراسیون وزنه برداری به استعفای انوشیروانی

علی مرادی گفت: سجاد انوشیروانی هنوز به صورت مکتوب استعفا نداده و باید استعفای او به صورت مکتوب در جلسه عالی شورای فنی بررسی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رییس فدراسیون وزنه برداری درباره کناره‌گیری سجاد انوشیروانی از سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری بیان کرد: هنوز به صورت مکتوب استعفایی به دست ما نرسیده است و باید به صورت مکتوب آن را در اختیار فدراسیون قرار دهد. ما هم در جلسه‌ی شورای عالی فنی در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

او ادامه داد: این مسائل قبل از اینکه در رسانه‌ها مطرح شود باید ابتدا در فدراسیون در مورد آن صحبت کنیم و دوستان بیش از حد عجول هستند.

مرادی در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد در جلسه شورای عالی فنی با استعفای سجاد انوشیروانی مخالفت شود گفت: باید در جلسه درباره آن صحبت کنیم و در اسرع وقت این جلسه را تشکیل می‌دهیم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه با کناره‌گیری سجاد انوشیروانی گفته می‌شود او به خاطر یک ورزشکار، کادر فنی تیم ملی خود را عوض کرد، گفت: باید جلسه‌ی شورای عالی تشکیل شود و بعد در مورد این مسائل صحبت کرد. هنوز چیزی مشخص نیست که بخواهیم از الان در موردش صحبت کنیم.

او در مورد نگرانی که نسبت به وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری وجود دارد گفت: نگران نباشید. همه چیز درست می‌شود.

مرادی در مورد نتایج ایران در مسابقه‌های وزنه‌برداری جوانان جهان نیز گفت: نتایج کلی خوب بود و نمره قابل قبولی به کادر فنی می‌دهم اما برخی از ورزشکاران نیاز دارند که بیشتر کار کنند و میدان‌های بهتری را ببینند. خوشبختانه 5 نفر از ورزشکاران برای سال آینده هم در تیم جوانان باقی می‌مانند و بقیه با داشتن رکوردهای خوب می‌توانند به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

مرادی در مورد اوت شدن داودی نیز گفت: بالاخره در مسابقه‌ها چنین اتفاقاتی می‌افتد و کشور چین هم وزنه‌بردار اوتی داشت. البته من باید اینجا از تمام کسانی که موفقیت تیم ملی وزنه‌برداری را تبریک گفتند، تشکر کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید