پسر آنچلوتی راز اشک‌های پدرش بعد از فینالیست‌شدن رئال‌مادرید را افشا کرد+ عکس

داویده آنچلوتی، پسر و دستیار کارلتو در مورد علت گریه های پدرش بعد از صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان سخن گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رئال مادرید به لطف دبل رودریگو و پنالتی کریم بنزما از حذف در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی گریخت و به شکل معجزه آسایی فینالیست شد.

در پایان مسابقه داویده آنچلوتی پسر و دستیار کارلتو سرمربی رئال مادرید اولین کسی بود که او را در آغوش گرفت. پس از سوت پایان، آنچلوتی و پسرش در صحنه ای احساسی در آغوش یکدیگر اشک ریخته و این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند. حالا داویده در مصاحبه ای مدعی شد دلیل گریه او و پدرش، رقم خوردن این پیروزی بزرگ و دراماتیک در روز تولد مادر داویده و همسر سابق سرمربی فعلی رئال مادرید بوده است.

داویده آنچلوتی گفت: "من و کارلو آنچلوتی در پایان بازی برابر منچسترسیتی به دلیل یک موضوع شخصی اشک ریختیم. این یک روز خاص برای خانواده ما بود، تولد مادرم، بنابراین پایان بسیار تاثیرگذاری برای هر دوی ما رقم خورده بود."

آنچلوتی پس از 25 سال زندگی مشترک با لوئیزا جیبلینی، در سال 2010 از همسر اول خود و مادر داویده طلاق گرفت. جیبلینی در نهایت در تاریخ 24 می 2021 و پس از مبارزه با یک بیماری دشوار درگذشت. البته آنچلوتی در سال 2014 با ماریان مک‌کلی در کانادا ازدواج کرده و همچنان با او زندگی می کند.

3m4yze1f

دیدگاه تان را بنویسید