عصبانیت پیتر اشمایکل از فینالیست شدن رئال مادرید!

پیتر اشمایکل، دروازه‌بان افسانه‌ای یونایتد، از صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان چندان خوشحال نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کند. 

شاگردان کارلو آنچلوتی تا دقیقه 90 بازی با تک گل ریاض محرز و با احتساب شکست 3-4 در دیدار رفت در واقع با دو گل از حریف عقب بودند اما این رودریگو بود که توانست دو گل برای این تیم به ثمر برساند و بازی را به وقت اضافه ببرد. 

در وقت اضافه اول نیز کریم بنزما خیلی زود تیمش را از روی نقطه پنالتی با دو گل اختلاف پیش انداخت تا رئالی‌ها در کمال ناباوری بر سیتی غلبه کرده و راهی دیدار فینال شوند.

پیتر اشمایکل پس از پایان این بازی به سی‌بی‌اس اسپورت گفت:« شانس اول رئال اولین گل آنها در دقیقه 90 بود. شانس دوم آنها گل دوم شد و سومین شوت آنها در چارچوب گل سوم بود. رئال لیاقت حضور در فینال را ندارد. آنها با اختلاف ضعیف‌ترین تیم ممکن در طول این دو بازی رفت و برگشت برابر سیتی بودند.»

دروازه‌بان پیشین یونایتد با اشاره به نمایش خوب سیتی در این دو بازی اظهار داشت:« سیتی کنترل کامل بازی را در اختیار داشت اما همان یک لحظه کافی بود. ما نباید فراموش کنیم که تماشاگران نیز نقش مهمی ایفا کردند و یار دوازدهم رئال مادرید شدند.»

اشمایکل در ادامه اضافه کرد:« رئال نیمه دوم را بسیار خوب شروع کرد و این باورنکردنی بود. من کمی برای سیتی متاسف هستم. باید این را بگویم چون فکر می‌کنم جدای از گل دقیقه 90، آنها خیلی خوب بازی کردند و همه چیز را تحت کنترل داشتند. باورم نمی‌شود رئال صعود کرده چون آنها خوب نبودند اما پیش‌بینی لیگ قهرمانان بسیار بسیار سخت است. آنها در انگلیس بسیار ضعیف بودند و من حس می‌کنم دیگر فوتبال را نمی‌فهمم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید