گزارش جی پلاس

مروری بر نیمه نهایی لیگ قهرمانان| نزدیک شدن لیورپول و سیتی به فینال پاریس و ادامه درخشش بنزما

لیورپول و منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی به ترتیب ویارئال و رئال مادرید را شکست دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۲-۲۰۲۱ برگزار شد و تیم های لیورپول و منچسترسیتی توانستند حریفان اسپانیایی خود را شکست دهند. در نخستین شب سیتی به مصاف رئال مادرید رفت و در یک بازی تماشایی با نتیجه ۴ بر ۳ در خانه پیروز شد. کوین دی بروین در ثانیه ۹۳ دروازه سفیدپوشان را باز کرد و سریع ترین گل تاریخ نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت کرد. کمتر از ۱۰ دقیقه بعد گابریل ژسوس گل دوم را به ثمر رساند تا سریع ترین شکست ۲ بر صفر رئال مادرید در لیگ قهرمانان رقم بخورد.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

کریم بنزما دوباره ناجی تیم کارلو آنچلوتی شد و پیش از پایان نیمه نخست نتیجه را ۲ بر یک کرد. ستاره فرانسوی چهلمین گلش را در این فصل به ثمر رساند. آخرین باری که یکی از بازیکنان رئال مادرید در یک فصل ۴۰ بار گلزنی کرده بود کریستیانو رونالدو بود. بنزما زمانی که نتیجه ۴ بر ۲ به نفع سیتی بود با یک ضربه چیپ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و با ۱۴ گل از روبرت لواندوفسکی پیشی گرفت تا بهترین گلزن این فصل لیگ قهرمانان شود. گل های سیتی را فیل فودن و برناردو سیلوا به ثمر رساندند و برای سفیدپوشان وینیسیوس جونیور گلزنی کرد. آخرین باری که مادرید چهار گل یا بیشتر در این رقابت ها دریافت کرد به سال ۲۰۱۳ بر می گردد که ۴ بر یک مغلوب دورتموند شد. سفیدپوشان هرگز پس از باخت در دیدار رفت نیمه نهایی نتوانسته اند نتیجه را جبران کنند و از صعود به فینال بازمانده اند.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

در دومین شب لیورپول در آنفیلد میزبان ویارئال شگفتی ساز بود. شاگردان یورگن کلوپ در نیمه اول موفق به گلزنی نشدند اما در ۴۵ دقیقه دوم یک گل به خودی قفل دروازه زیردریایی ها را باز کرد. استوپینیان اولین بازیکن اکوادوری لقب گرفت که در تاریخ لیگ قهرمانان گل به خودی به نام خود ثبت کرد. لحظاتی بعد سادیو مانه نتیجه را ۲ بر صفر کرد تا لیورپول به فینال پاریس خیلی نزدیک شود. تنها یک تیم پس از شکست با اختلاف دو گل یا بیشتر در آنفیلد موفق به حذف لیورپول شده است. اینتر در سال ۱۹۶۵ موفق به این کار شد. سه شنبه هفته آینده ویارئال در خانه به دنبال جبران نتیجه خواهد بود و چهارشنبه شب رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برای شکست سیتیزن ها تلاش خواهد کرد.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دیدگاه تان را بنویسید