تصویری دیده نشده از صعود دراماتیک رئال مادرید + عکس

در جریان بازی تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی، دنی کارواخال توانایی تماشای ضربه پنالتی بنزما را نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در دیدار برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید با پنالتی کریم بنزما موفق به شکست 3 بر یک سیتی شد تا به عنوان دومین فینالیست، حریف لیورپول در دیدار پایان یایانی رقابت‌ها شود. پنالتی که حتی ستاره کهکشانی‌ها هم توانایی تماشای زده شدن آن توسط کاپیتان بنزما را نداشت. 

ورزش سه نوشت: در حالی که در این دیدار رئال مادرید برای گلزنی و رقم زدن یک بازگشت دیگر آماده می‌شد، ریاض محرز موفق شد دروازه تیبو کورتوا را باز کند. بعد از این گل به نظر می‌رسید که کار رئال در لیگ قهرمانان تمام شده اما همان‌طور که ستاره‌های این تیم بارها تاکید کرده‌اند این باشگاه هرگز تسلیم نخواهد شد، رئال در لحظات پایانی بازی موفق شد دو بار توسط رودریگو به گل برسد تا کار را به وقت اضافه بکشاند. در وقت‌های اضافه هم کریم بنزما از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا لوس بلانکوس راهی فینال چمپیونزلیگ شود.

گل سوم رئال مادرید توسط کریم بنزما در حالی به ثمر رسید که مدافع این تیم یعنی دنی کارواخال جرأت نداشت که این صحنه را تماشا کند. عکسی از این ستاره اسپانیایی منتشر شده که نشان می‌دهد او هنگام پنالتی کریم بنزما پشت به دروازه منچسترسیتی نشسته و ترجیح داده که این صحنه بسیار حساس و حیاتی را تماشا نکند. با این حال کریم بنزما موفق شد به راحتی پنالتی خود را تبدیل به گل کند و بعد از آن کارواخال خوشحالی ویژه‌ای از خود به نمایش گذاشت.

دنی کارواخال

 

دیدگاه تان را بنویسید