پیام پله به قهرمان جوان رئال مادرید مقابل منچسترسیتی

پله درخشش رودریگو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به این جوان برزیلی تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کامبک رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان که قطعا جزو اتفاقات تاریخی این رقابت ها است با درخشش رودریگو همراه بود. پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جهان را مبهوت کرد.

رودریگو گوئس برزیلی از روی نیمکت آمد تا زمینه ساز صعود تیمش به دیدار نهایی شود و پله بزرگ برزیلی در اینستاگرام به او به خاطر موفقیتش تبریک گفت.

پله گفت: همیشه می دانستم که روز تبریک به تو خواهد آمد، دوست من. برای کسانی که سخت کار می کنند و کاری را که انجام می دهند دوست دارند، همین اتفاق خوب نیز پیش می‌آید. مزد تلاش هایت را گرفتی. تو شادی های زیادی را برای ما به ارمغان خواهی آورد، رودریگو. تبریک به رئال مادرید! بی صبرانه منتظر تماشای فینال هستم!

رودریگو با تشکر از پله به خاطر سخنان محبت آمیزش به این پیام پاسخ داد و گفت: ممنون از سخنان شما، پادشاه. من هرگز توصیه های شما را فراموش نمی کنم و همیشه از شما سپاسگزارم.

در این دیدار دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با پیروزی دو بر یک رئال مادرید به پایان رسید تا با توجه به برتری چهار بر سه تیم انگلیسی در دیدار رفت و حذف قانون گلِ زده در خانه حریف، بازی به وقت اضافی کشیده شود.

در دقیقه ۹۵ داور یک ضربه پنالتی به سود رئال گرفت که کریم بنزما آن را تبدیل به گل کرد. در نهایت بازی با همین نتیجۀ سه بر یک به پایان رسید تا رئال حریف لیورپول در فینال شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید