واکنشی که رئال را فینالیست کرد + عکس

تیبو کورتوا دروازه‌بان تیم رئال مادرید به دلیل درخشش مقابل سیتی، مورد تمجید کاسیاس قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رئال مادرید شب گذشته موفق شد در ورزشگاه خانگی خود یعنی سنتیاگو برنابئو، بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی را 3 - 1 پیروز شود و در مجموع دو بازی با برتری 6 بر 5 برابر حریف خود به فینال مسابقات صعود کند، اتفاقی که تیبو کورتوا دروازه‌بان کهکشانی‌ها نقش پر رنگی در ثبت آن داشت.

پس از درخشش و گلزنی رودریگو مهاجم جوان و برزیلی کهکشانی‌ها در دقایق 90 و 91 که باعث کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه شد، کریم بنزما ستاره این فصل تیم آنچلوتی در اوایل وقت‌های اضافه اول گل سوم رئالی‌ها را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سیتی کرد تا با این گل راه کهکشانی‌ها برای صعود به فینال هموار شود. با این وجود اما حساس‌ترین صحنه بازی در اواخر همین نیمه رخ داد که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

تیبو کورتوا

در حالی که دقیقه 15 وقت‌ اضافه اول رو به اتمام بود، ژائو کانسلو دفاع راست سیتی سانتری را به روی دروازه رئال مادرید انجام داد که فیل فودن مهاجم جوان این تیم ضربه سر خطرناکی را به سمت دروازه کورتوا زد که این دروازه‌بان بلژیکی با واکنشی استثنائی مانع از گل شدن توپ شد تا بازی با همان نتیجه 3 - 1 در این نیمه به پایان برسد. واکنشی که شاید نقطه عطف بازی برای کهکشانی‌ها بود.

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اسطوره‌ای باشگاه رئال مادرید نیز در این مورد گفت: « فوتبال یک بازی گروهی است اما من باید به دو شخصیت به‌ طور خاص اشاره کنم: 1) رودریگو گوئس، بخاطر آن دو گل و پاسی که منجر به پنالتی برای کریم بنزما شد و 2) تیبو کورتوا، عجب مهارهایی انجام داد! هنوز یک قدم تا چهاردهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان باقی مانده است.»

دیدگاه تان را بنویسید