حواشی هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال

پیش بینی زنان استقلالی از نتیجه بازی با سپاهان و درگیری لیدرهای پرسپولیس/ دعوا در دیدار الومینیوم و نساجی + ویدیو

گزارش حواشی هفته بیست و پنجم لیگ برتر را می‌توانید در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که حواشی کامل این مسابقات را در ادامه این گزارش می‌خوانید.

حواشی سپاهان - استقلال 

هواداران اصفهانی تیم استقلال تهران که منتظر شروع این دیدار بودند برای حمایت از تیم خود مقابل هتل عباسی محل حضور استقلالی‌ها تجمع کرده و به تشویق شاگردان فرهاد مجیدی پرداختند. ویدیو در ادامه:

زنانی که هوادار استقلال تهران بودند نیز با حضور مقابل هتل محل اقامت بازیکنان این تیم، ضمن حمایت باشگاه مورد علاقه خود نتیجه بازی را برتری 2 بر صفر به سود استقلال پیش بینی کردند. در ادامه ویدیو صحبت‌های بانوان آمده است:

برای این دیدار مجوز حضور ۳۰ درصد از تماشاگران صادر شد که از این تعداد ۹۰ درصد سهم سپاهان و ۱۰ درصد سهم تیم استقلال است. بر همین اساس ۱۹ هزار بلیت هواداران سپاهان و ۲۱۰۰ بلیت هواداران استقلال در فاصله ساعاتی مانده به برگزاری بازی به فروش رسید. همچنین در جلسه هماهنگی این دیدار تعیین شد ورودی هواداران دو تیم برای کاهش حواشی و جنجال‌ها جدا از هم باشد.

رشید مظاهری و سید حسین حسینی از سمت هواداران دو تیم استقلال و سپاهان تشویق شدند و دروازه‌بان سپاهانی‌ها که در ابتدای فصل پیراهن آبی‌ها را به تن می‌کرد،‌ به سمت نیمکت آبی‌ها رفت و برخورد گرمی با غلامپور مربی دورازه‌بانان استقلال داشت.

شروع ناگهانی طوفان و گرد و غبار در استادیوم نقش جهان در حین برگزاری بازی استقلال و سپاهان، برای لحظاتی کار را برای دو تیم سخت کرد. ویدیو در ادامه:

حواشی پرسپولیس - پیکان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در آخرین دیدار از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت 20:40 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

در فاصله چند ساعت مانده تا آغاز این بازی، لیدرهای پرسپولیس که در استادیوم حضور داشتند، با هم درگیر شدند. شدت این درگیری آنقدر زیاد بود که حتی نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه نیز در این ماجرا دخالت نکرد. این درگیری البته پس از دقایقی خاتمه یافت. ظاهراً درگیری لیدرهای هواداران پرسپولیس بر سر مکان مربوط به طرح موزاییکی بوده است.

حواشی آلومینیوم - نساجی

در پایان بازی فینالیست‌های جام حذفی ایران، نیمکت نشنیان دو تیم شدیدا با یکدیگر درگیر شدند تا همانند جام حذفی، تقابل شاگردان سید مهدی رحمتی و ساکت الهامی جنجالی به پایان برسد. ویدیو در ادامه:


*

دیدگاه تان را بنویسید