گزارش جی پلاس از حواشی هفته بیست و دوم لیگ برتر

تبریک منصوریان به فرهاد؛ خوشحالی فنایی به سمت فکری!+ عکس و ویدیو

هفته بیست و دوم لیگ برتر با برگزاری 5 مسابقه در روز جمعه پیگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از روز جمعه 20 اسفند با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد.

حواشی کامل این رقابت ها را در ادامه این گزارش بخوانید:

پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان

* تعدادی از هواداران نفت مسجد سلیمان با حضور در پشت بام ساختمان‌های  اطراف ورزشگاه مشغول تشویق این تیم شدند.

14001023000708_Test_PhotoN

* در زمان ورود اتوبوس تیم پرسپولیس به داخل ورزشگاه، برخی هواداران مسجد سلیمانی برای این تیم کری خواندند.

* سید جلال حسینی که نامش در بین بازیکنان اصلی و ذخیره پرسپولیس دیده نمی‌شود، همراه با هم‌ تیمی‌های خود به ورزشگاه آمد.

* محمد پاکدل، فرماندار و تعدادی از مسئولان شهر مسجد سلیمان هم برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند.

* امید عالیشاه که آخرین بار در دیدار سوپرجام در فهرست پرسپولیس قرار گرفته بود، با رفع آسیب دیدگی خود پس از چهار بازی به فهرست تیمش بازگشت. حامد پاکدل هم که بازی با مس رفسنجان و صنعت نفت را به دلیل مصدومیت از دست داد، در بین بازیکنان ذخیره پرسپولیس قرار گرفت تا در روز نیمکت نشینی وی و مهدی عبدی، شرزود تمیروف ازبکستانی برای اولین بار به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش بازی کند.

* حامد لک، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی دیگر بازیکنان ذخیره سرخ پوشان در این مسابقه هستند.

* محمد شریفی هم که در دیدار با نفت آبادان بازیکن ترکیب اصلی پرسپولیس بود برای این مسابقه در لیست تیمش قرار نداشت.

* احمد گوهری و وحید امیری با رفتن به سمت نیمکت تیم سابق خود رفته و از فکری و دستیارانش رخصت گرفتند همچنین میثم نقی‌زاده که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد هم با مربیان این تیم خوش و بش داشت.

* با توجه به غیبت سید جلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا وحید امیری در این مسابقه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بست.

* مهدی ترابی که با ارسال کرنر در دقایق 10 و 20 پایه گذار گل اول و دوم پرسپولیس شد، با ارسال نهمین پاس گل خود در این فصل، با عبور از سعید صادقی، هافبک گل‌گهر و محسن آذرباد، بازیکن مس رفسنجان در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار گرفت.

* رضا اسدی هم با دبل در 20 دقیقه ابتدایی بازی آمار گلزنی‌اش را به چهار گل رساند تا در کنار حامد پاکدل و عیسی آل‌کثیر در رتبه دوم بهترین گلزنان فصل تیمش قرار بگیرد.

* در دقیقه 16 علی صفایی، داور بازی از ناحیه چشم دچار مصدومیت جزئی شد که علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس به مداوای وی پرداخت.

* داود فنایی پس از گل دوم سرخ پوشان، دستان خود را برای خوشحالی به سمت محمود فکری مشت کرد.

* تعداد هواداران روی پشت بام‌های اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی حدود 2 هزار نفر بود. به همین دلیل داود رفعتی، ناظر مسابقه به این موضوع برای جلوگیری از مصدومیت طرفداران به این موضع ایراد گرفت.

* اسکوربرد ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای دقایقی خراب شد. البته برای اولین بار بازی‌ها در این ورزشگاه به صورت HD پخش شد.

ذوب آهن - آلومینیوم اراک

مصطفی احمدی، بازیکن آلومینیوم در دقایق پایانی نیمه اول با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. در این هنگام یکی از مربیان آلومینیوم به او اعتراض کرد و در ادامه این اعتراض، احمدی به سمت مربی آلومینیوم حمله‌ور شد و یک درگیری فیزیکی عجیب شکل گرفت که حاشیه‌های بسیاری به همراه داشت.

 

* با اعلام ضربه پنالتی برای ذوب آهن در دقیقه 87 بازی، رسول خطیبی به شدت به داوری معترض بود. وی حتی وارد زمین شد و اعتراض خود را مطرح کرد.

* محمد خرمزی مربی آلومینیوم و نیمکت‌نشیان آلومینیوم به شدت به داوری معترض شدند که کارت قرمز جریمه خرمزی بود.

* در ادامه این بازی، بازیکنان ذوب‌آهن و همین طور کادر به داوری معترض بودند. مهدی رمضانی مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن و حسین ابراهیمی بازیکن ذوب‌آهن اخراج شدند. مهدی تارتار هم به بازیکنان خود حرف‌هایی زد و گفت آیا نمی‌بینید که بازیکنان آلومینیوم به من چه حرف‌هایی می‌زنند. همین اعتراضات باعث شد تا داور کارت قرمز به تارتار بدهد. 

 

سپاهان - نساجی

*ایزد سیف الله پور، مدیرعامل نساجی مازندران برای ورود به ورزشگاه با ممانعت نیروهای حراست روبرو شد اما این مشکل در نهایت با انجام هماهنگی‌های لازم برطرف گردید.

*با وجود محرومیت مهاجم سپاهان، شهریار مغانلو در این سفر زردپوشان را همراهی کرده و پیش از آغاز بازی نیز با حضور در زمین چمن به گرم کردن مشغول شد.

*مغانلو وحقیقی دروازه‌بان نساجی که قبل از شروع بازی مشغول گرم کردن بودند، خوش و بشی با هم نداشتند و با سردی و بدون توجه از کنار یکدیگر عبور کردند.

*برخلاف نیم فصل اول، نیمکت سپاهان برای این بازی بازیکنان کم نام و نشانی مانند آریا یوسفی، امیرمحمد محکم‌کار و امیرسامان رنجبر را به خود می‌بیند. این در حالی است که نفراتی مانند جلال‌الدین علی‌محمدی، مسعود ریگی و یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیستند.

 

صنعت نفت آبادان - استقلال

 

photo_2022-03-11_11-25-31 پوستر باشگاه استقلال

 

* روی نیمکت استقلال علیرضا رضایی، سعید مهری، محمد زبیر نیک نفس، ووریا غفوری، امیر علی صادقی، رودی ژستد، ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و ارسلان مطهری حضور دارند.

* نیمکت نشینان نفت آبادان در این دیدار نیما میرزازاد، محمد بختیاری، حکمی نصاری، فاخر تهامی، رضا جبیره، امید حامدی فر، مهدی ممی زاده، محمد طیبی و امیر حسین فرهادی زاد هستند.

* با توجه به غیبت مدافعانی چون دانشگر و چشمی امروز مجیدی تیمش را با 4 مدافع راهی مسابقه کرده است.

* روی سکوهای استادیوم آزادی طرح موزائیکی با شماره 7 فرهاد مجیدی به نمایش در آمده است.

*پیش از شروع بازی ارسلان مطهری به سمت علیرضا منصوریان رفت و با سرمربی نفت خوش و بش کرد و با این مربی عکس یادگاری گرفت. مطهری در نفت تهران شاگرد منصوریان بود. سعید مهری نیز پیش از آغاز بازی با منصوریان برخورد گرمی داشت.

* روزبه چشمی که در این بازی محروم است به همراه ووریا غفوری نزد منصوریان رفت و با سرمربی نفت آبادان عکس یادگاری گرفت.

* دراگان اسکوچیچ به همراه وحید هاشمیان و دستیاران خود در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و نظاره گر دیدار دو تیم است.

* فرهاد مجیدی قبل از شروع بازی روی سکوهای ورزشگاه نشست. او در این بازی به همراه برادرش محروم است.

* علیرضا منصوریان قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و با بیژن طاهری و سایر نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد.

* پیش از شروع بازی یاد و خاطره شهدای مدافعان حرم از جمله احسان پای خسته گرامی داشته شد. ستوان دوم "احسان پای خسته " افسر یگان ویژه نیروی انتظامی خراسان رضوی  چندی پیش هنگام انجام وظیفه و بررسی مدارک تعدادی شرور موتورسوار در مشهد به ضرب چاقو توسط این افراد مجروح  و به فیض شهادت نائل آمد.

* در اواخر نیمه اول در یکی دو صحنه منصوریان به شکلی عجیب کنار خط برای اینکه توپ را مهار کند و فورا برای شروع مجدد آن را در اختیار شاگردانش قرار بدهد مجبور به واکنش هایی مثل دروازه بان ها شد. در یک صحنه منصوریان توپی را در دست داشت که به داور چهارم گفت باد توپ کم است. او وقتی واکنشی از سوی داور چهارم ندید توپ را آرام به سمت نیمکت نشینان استقلال فرستاد.

* فرهاد مجیدی سر تمامی دقایق بازی نکات مورد نظر را به صالح مصطفوی منتقل می کرد. مربی استقلال به همین دلیل مجبور بود از کنار خط نزدیک سکوها رفته و صحبت های مجیدی را گوش کند.

* در ابتدای نیمه دوم جواد خلیفه سلطان به جای استقرار مجیدی در نیمه اول ایراد گرفت و از سرمربی استقلال خواست به جایگاه ویژه برود. فرزاد مجیدی هم به این موضوع اعتراض داشت که باید در جایگاه صندلی خالی باشد تا سرمربی تیم در آنجا بنشیند. در نهایت مجیدی به همراه سعید فتاحی راهی جایگاه ویژه شد.

حکیم نصاری در دقیقه 90 دیدار استقلال و صنعت نفت با علی میرزابیگی، کمک داور اول بازی وارد درگیری شد و با صدای بلند فریاد زد: درست صحبت کن. پس از این اتفاق هم نصاری از موضع خودش کوتاه نیامد و با عصبانیت به اشکان خورشیدی گفت به کمک خود بگو درست صحبت کند.

* پس از ورود ووریا غفوری به زمین، در شرایطی که حسین حسینی قصد داشت بازوبند کاپیتانی را به او تحویل بدهد، این بازوبند را نگرفت.

* در دقیقه 2+90 علیرضا منصوریان به تصمیم داور برای اعلام اوت به سود استقلال شدید معترض شد.

* حسین حسینی پس از پیروزی استقلال سجده شکر به جا آورد و شادی همیشگی‌اش با بهزاد غلامپور و علیرضا رضایی را انجام داد. دروازه‌بان استقلال با گل نخوردن در بازی امشب، چهاردهمین کلین شیت فصلش را ثبت کرد.

* سرمربی نفت پس از اتمام مسابقه لحظاتی با داور و برخی بازیکنان استقلال صحبت کرد.

* فرهاد مجیدی هم با خوشحالی از روی سکوها پایین آمد و به داخل زمین رفت.

* روزبه چشمی که به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داد پس از اتمام بازی درون زمین رفت و با عارف غلامی خوش و بش کرد.

* علیرضا منصوریان در ورودی رختکن فرهاد مجیدی را دید و به او تبریک گفت.

* فاخر تهامی پس از بازی به دلیل ناراحتی شدید برای لحظاتی درون زمین نشست.

دیدگاه تان را بنویسید