نتایج فوتبال اروپا؛

پیروزی منچستر با هنرنمایی رونالدو/ برد برنتفورد در حضور قدوس + عکس و ویدیوی گل‌ها

نتایج کامل رقابت های مهم امروز فوتبال اروپا را در ادامه این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آغاز هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود به برایتون باخت. تنها گل این بازی را لئاندرو تروسارد در دقیقه 90 به ثمر رساند تا ضمن رقم زدن نهمین پیروزی برایتون، یازدهمین شکست فصل تاتنهام را هم ثبت کند. تاتنهام با این نتیجه با 57 امتیاز در رده چهارم باقی ماند تا شانس شاگردان آنتونیو کونته برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کم شود. کریستین رونالدو نیز با هت تریک برابر نوریچ، یک تنه شیاطین سرخ را به رتبه پنجم جدول لیگ رساند تا جواب سختی هم به منتقدانش بدهد.

واتفورد 1 - 2 برنتفورد

تیم برنتفورد هم امروز در خانه واتفورد به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. در این بازی که سامان قدوس در دقیقه 66 به جای یوانه ویسا در ترکیب برنتفورد قرار گرفت، کریستین نورگارد در دقیقه 15 برای برنتفورد و امانوئل بوناونتورا در دقیقه 55 برای واتفورد گلزنی کردند. این نتیجه تا پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده پابرجا بود تا اینکه برنتفورد روی یک ضربه شروع مجدد توسط پونتوس یانسن در دقیقه 5+90 گل دوم را به ثمر رساند. برنتفورد با کسب یازدهمین پیروزی‌اش 39 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. واتفورد هم با 22 امتیاز در رده نوزدهم باقی ماند.

منچستریونایتد 3 - 2 نوریچ 

از هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان نوریچ بود و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. در این بازی کریس رونالدو بازهم فرشته نجات شیاطین سرخ شد و در دقایق 7، 32 و 76 موفق به ثبت هت تریک شد.

دورتموند 6 - 1 ولفسبورگ 

 در هفته‌ سی‌ام رقابت‌های بوندسلیگای آلمان تیم فوتبال دورتموند توانست با نتیجه 6 بر یک از سد وولفسبورگ عبور کند. به این ترتیب دورتموند 63 امتیازی شد تا همچنان جدی‌ترین تعقی کننده بایرن مونیخ در صدرجدول رده‌بندی باشد. در این بازی اریک هالند توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند و نقش بسزایی در پیروزی پرگل تیمش داشت.

ساوتهمپتون 1 - صفر آرسنال

یان بدنارک در دقیقه 44 تنها گل قدیس‌ها را به ثمر رساند. آرسنال با قبول یازدهمین باختش در این فصل با 54 امتیازی ماند و با توجه به مساوی بودن امتیازات و تفاضل گل برابر با منچستریونایتد، به خاطر گل زده کمتر نسبت به شیاطین سرخ به رده ششم سقوط کرد. شاگردان میکل آرتتا در حالی تن به شکست دادند که با کسب پیروزی در این بازی با توجه به باخت رقیب همشهری‌شان تاتنهام می‌توانستند خودشان را به شاگردان آنتونیو کونته برسانند.

یوونتوس یک- بولونیا یک

یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان بولونیا بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 1-1 خاتمه یافت. دقیقه 52 مارکو آرناتوویچ دروازه خالی یوونتوس را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود. حالی که بازی با لحظات پایانی خود نزدیک می شد یوونتوس توانست در دقیقه 95 به گل تساوی دست پیدا کند. دوشان ولاهوویچ روی پاس آلوارو موراتا موفق به گلزنی شد تا یوونتوس در لحظات پایانی از شکست فرار کرده باشد.

نوریچ داوید دخه آ دخیا

آرسنال ساوتهمپتون

آرسنال ساوتهمپتون

دورتموند

دورتموند

دورتموند

دورتموند ارلینگ هالند

تاتنهام برایتون هری کین

تاتنهام برایتون

تاتنهام برایتون

تاتنهام برایتون

 

گل دوم منچستریونایتد به نوریچ توسط رونالدو در دقیقه ۳۲

گل اول منچستریونایتد به نوریچ توسط رونالدو

گل سوم منچستریونایتد به نوریچ توسط رونالدو در دقیقه 75

دیدگاه تان را بنویسید