فرار تاتنهام از بحران با تحقیر لیدز/ پیروزی راحت یاران آزمون در بوندس‌لیگا

مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا امشب پیگیری می‌شود و که در نخستین دیدارها، تاتنهام برای فرار از بحران، لیدز را تحقیر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ مسابقات فوتبال باشگاهی امشب در لیگ های مختلف اروپا دنبال می شود.

لیدز صفر - تاتنهام 4

در آغاز دومین روز از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال لیدزیونایتد و تاتنهام در ورزشگاه الندرود به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 4 بر صفر میهمان لندنی همراه شد. گل‌های تاتنهام در این بازی توسط دوهرتی در دقیقه 10، دژان کولوسفسکی در دقیقه 15، هری کین در دقیقه 27 و سون هئونگ مین در دقیقه 85 به ثمر رساندند. این بیست‌و‌پنجمین بازی فصل شاگردان آنتونیو کونته بود که سیزدهمین پیروزی فصل آنها را به همراه داشت. تاتنهام با این پیروزی 42 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد. لیدزیونایتد تحت هدایت مارچلو بیلسا هم با قبول سیزدهمین شکستش با 23 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

لورکوزن 3 - آرمنیا بیلفلد صفر

در آغاز دومین روز از هفته بیست‌و‌چهارم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) پنج بازی همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرلورکوزن در ورزشگاه بی‌‌آره‌نا میهمانش آرمینیا بیلفلد را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. در این بازی که سردار آزمون بازیکن ایرانی جدید لورکوزن آن را به دلیل عدم برخورداری از آمادگی کامل از دست داد، لوکاس آلاریو در دقیقه 29 و موسی دیابی در دقایق 57 و 81 گزنی کردند. لورکوزن با کسب سیزدهمین پیروزی‌اش در این فصل 44 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول، فاصله خود با دورتموند رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده است به پنج امتیاز کاهش داد.

برنتفورد صفر - نیوکاسل 2

همزمان با این بازی تیم فوتبال برنتفورد در خانه با نتیجه 2 بر صفر به نیوکاسل باخت. جوئلینتون در دقیقه 33 و جو ویلاک در دقیقه 44 گل‌‌های این بازی را به ثمر رساندند. برنتفورد در حالی متحمل شکست خانگی شد که از دقیقه 11 با اخراج مهاجمش جاش داسیلوا 10 نفره بازی می‌کرد. برنتفورد با قبول پانزدهمین شکست فصلش 24 امتیازی ماند و جای خود در رده چهاردهم جدول را به نیوکاسل داد و به رده پانزدهم سقوط کرد.

سقوط یک پله‌ای شباب الاهلی با تحمل سومین شکست

در یکی از بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر امارات امشب (شنبه) شباب الاهلی با حضور دو بازیکن ایرانی‌اش یک بر صفر از شارجه شکست خورد. در این بازی که 10 دقیقه وقت اضافه داشت تک گل شارجه در دقیقه 2+90 توسط مارکوس ملونی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. احمد نوراللهی در دیدار مقابل شارجه حضور کاملی در ترکیب شباب الاهلی داشت و مهدی قایدی از دقیقه 86 برای این تیم وارد زمین شد. در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات شباب الاهلی با 30 امتیاز چهارم است.

دیدگاه تان را بنویسید