تاتنهام، رابین هود لیگ برتر/ لیورپول با 6 گل به 3 امتیازی سیتی رسید

تاتنهام چهار روز بعد از شکست دادن صدرنشین لیگ برتر، با یک گل مغلوب برنلی شد تا شاگردان کونته، رابین هود این مسابقات لقب بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تاتنهام که چهار روز قبل منچستر سیتی را در ورزشگاه اتحاد با شکست 3 بر 2 مغلوب کرده بود، چند روز بعد از این پیروزی بزرگ مغلوب برنلی انتهای جدولی شد تا روند سینوسی شاگردان کونته ادامه داشته باشد.

تاتنهام با 39 امتیاز در رتبه هشتم جدول است و امیدوار است با نتایج خوب در ادامه فصل جاری، حداقل سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد اما رقیب امشب خروس ها یعنی برنلی، در رتبه هجدهم جدول و در منطقه سقوط قرار دارند!

لیورپول 6 - لیدز صفر

 

دقایقی پس از این دو بازی، تیم فوتبال لیورپول در بازی معوقه خود از هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، پذیرای لیدزیونایتد بود و تیم تحت هدایت مارچلو بیلسا را با نتیجه 6 بر صفر در هم کوبید.

محمد صلاح دو بار از روی نقطه پنالتی در دقایق 15 و 35، جوئل ماتیپ در دقیقه 30 و سادیو مانه دو بار در دقایق  80 و 90 و فیرجیل فن‌دایک در دقیقه 3+90 گل‌های لیورپول رده دومی را به ثمر رساندند تا این تیم 60 امتیازی شده و فاصله‌اش را با منچسترسیتی صدرنشین به سه امتیاز کاهش دهد. لیدزیونایتد هم با 23 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول باقی ماند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید