شکست عجیب پاری سن ژرمن با شاهکار نیمار/ کونته مچ گواردیولا را خواباند + عکس و ویدیو گل ها

در ادامه مسابقات فوتبال اروپا پاری سن ژرمن با نتیجه عجیب ۳ بر یک بازی را به نانت واگذار کرد و سیتی هم در منچستر به تاتنهام باخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال پار‌ی‌سن‌ژرمن تنها چهار روز پس از پیروزی پرسروصدایش برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، متحمل شکستی سنگین و غیرمنتظره شد. شاگردان مائوریسیو پوچتینو شب گذشته (شنبه) در آخرین بازی از شب دوم از هفته بیست‌و‌پنجم لوشامپیونه میهمان نانت بودند و این بازی را با نتیجه 3 بر یک به میزبان خود باختند. نانت که شروعی طوفانی در این بازی داشت، هر سه گل خود را در همان نیمه نخست به ثمر رساند. ابتدا راندال کولو موانی در دقیقه 4، سپس کوئنتین مرلین در دقیقه 16 و در نهایت لودوویچ بلاس در دقیقه 6+45 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم نیمار یکی از گل‌های خورده را برای پاریسی‌ها جبران کرد، اما گل او تنها از سنگینی شکست تیمش کاست. به این ترتیب دومین باخت این فصل PSG رقم خورد هرچند که این تیم همچنان با 13 امتیاز اختلاف با مارسی، در صدر جدول لوشامپیونه قرار دارد (مارسی یک بازی کمتر دارد). نانت اما با یازدهمین پیروزی‌اش 38 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

تساوی بدموقع میلان

در آخرین بازی از شب دوم از هفته بیست‌و‌ششم رقابت‌های سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال میلان در خانه سالرنتینا به میدان رفت که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. میلان که در صورت کسب پیروزی در این بازی می‌توانست جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند، با گلزنی جونیور مسیاس در دقیقه 5 خیلی زود از میزبان خود پیش افتاد. سالرنیتانا اما در دقیقه 29 به وسیله فدریکو بوناتزولی گل تساوی را به ثمر رساند و بازگشت غیرمنتظره‌اش را با زدن گلی دیگر در دقیقه 79 توسط میلان دوریچ کامل کرد. میلانی‌ها تنها پنج دقیقه پس از دریافت این گل، توسط آنته ربیچ کار را به تساوی کشاندند، اما در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا کردند تا صدرنشین جدول به قعرنشین آن امتیاز داده باشد.با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، میلان با دو بازی بیشتر نسبت به اینتر و تنها دو امتیاز بیشتر در صدر جدول باقی ماند. سالرنیتانا اما با 14 امتیاز همچنان در قعر جدول است.

پیروزی قاطع رئال مقابل آلاوس

در پایان بازی‌های شب دوم از هفته بیست‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا، شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان آلاوس قعرنشین بود و موفق شد میهمان بحران‌زده‌اش را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. گل‌های مارکو آسنسیو در دقیقه 63، وینیسیوس جونیور در دقیقه 80 و کریم بنزما در دقیقه 1+90 (از روی نقطه پنالتی) سبب شد که کهکشانی‌ها هفدهمین پیروزی فصل‌شان را جشن بگیرند و به لطف آن 57 امتیازی شده و فاصله خود را با سویای رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده است به هفت امتیاز افزایش دهند. آلاوس هم همچنان با 14 امتیاز در قعر جدول لالیگا قرار دارد.

چلسی و فرار از شکست در دقیقه ۸۹

چلسی در شبی که به جز دقایق ابتدایی نمایش چندان خوبی ارائه نداد، در نهایت با تک گل دقایق پایانی حکیم زیاش در سلهرست پارک به برتری دست یافته و به سه امتیاز مهم این دیدار دست یافت.در دقیقه 89 بود که ارسال مارکوس آلونسو در نهایت در زاویه ای دشوار به حکیم زیاش رسید و این ستاره مراکشی با ضربه ای تماشایی و دقیق بالاخره موفق شد دروازه پالاس را باز کند. در ادامه اتفاقی رخ نداد و چلسی با همان یک گل موفق به شکست پالاس شد.

چلسی و کریستال پالاس

پیروزی آرسنال مقابل یاران قدوس

در دیگر دیدار مهم برگزار شده آرسنال در لندن میزبان برنتفورد بود و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. گل های این بازی را اسمیت رو در دقیقه 48 و ساکا 79 به ثمر رساندند. تک گل برنتفورد هم توسط نورگارد در دقیقه 3+90 زده شد. سامان قدوس بازیکن ایرانی برنتفورد در این بازی نیمکت نشین بود و از دقیقه 84 وارد میدان شد. آرسنال با این برد 42 امتیازی شد و برنتفورد هم با 24 امتیاز چهاردهم است.

صعود شاگردان سیمئونه به رده چهارم لالیگا

از هفته بیست و پنجم لالیگا اوساسونا میزبان اتلتیکو مادرید بود که این دیدار با برتری سه بر صفر شگاردان سیمئونه خاتمه یافت تا این تیم قبل از دیدار با منچستریونایتد، بحران را پشت سر بگذارد. اتلتیکو که در ۷ بازی قبلی خود مقابل اوساسونا پیروز شده بود با روحیه مضاعفی در این بازی به میدان آمد و در همان دقیقه ۳ توسط «ژائو فلیکس» به گل اول خود دست یافت. در ادامه این بازی و در دقیقه ۵۹ این بار «ژائو فلیکس» در نقش سازنده گل ظاهر شد، «لوئیس سوارز» پاس او را به گل تبدیل کرد تا شاگردان سیمئونه در آستانه یک برد دیگر قرار بگیرند.  این پایان کار نبود و «آنخل کوره آ» در واپسین وقت های این بازی سومین گل اتلتیکومادرید را به ثمر رساند تا اوساسونا در این دیدار خانگی شکست سنگینی را تجربه کند. با این نتیجه اتلتیکومادرید با ۴۲ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و اوساسونا هم با ۳۲ امتیاز و ایستادن در رده نهم هفته بیست و پنجم لالیگا را به پایان برد.  

 

یک پایان هیجان انگیز؛ کونته مچ گواردیولا را خواباند

منچسترسیتی امشب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان تاتنهام بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 3-2 به سود تیم مهمان خاتمه یافت. برخلاف انتظار این تاتنهام بود که شروع فوق العاده ای داشت و توانست در دقیقه 4 به گل اول بازی دست پیدا کند. پاسخ فوق العاده هری کین، سون هیونگ مین را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن با فداکاری پاس زیبایی برای دژان کولوسفسکی ارسال کرد تا ستاره سوئدی دروازه تقریباً خالی سیتی را باز کند و نتیجه 1-0 شود. در ادامه نیمه اول هم منچسترسیتی توپ و میدان را در اختیار داشت و یکی دو موقعیت روی دروازه تاتنهام ایجاد کرد اما نتوانست گل برتری را به ثمر رساند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تساوی 1-1 به پایان برسد. در حالی که منچسترسیتی در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط بود، این تاتنهام بود که توانست برخلاف جریان بازی گل دوم را به ثمر برساند. ارسال سون هیونگ مین به روی دروازه با ضربه تمام کننده هری کین همراه شد تا نتیجه 2-1 شود. در دقیقه 64 تاتنهام تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم نیز پیش رفت. باز هم پاس زیبای سون هیونگ مین به هری کین رسید اما این بازیکن در مصافی تک به تک با ادرسون مغلوب شد و این دروازه‌بان سیتی بود که با یک واکنش عالی تیمش در بازی نگه داشت. در دقیقه 66 این بار منچسترسیتی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه ایلکای گوندوگان با واکنش استثنایی هوگو لوریس به کرنر فرستاده شد. در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد منچسترسیتی به یک ضربه پنالتی دست یافت. خطای هند کریستین رومرو بعد از بازبینی صحنه پنالتی تشخیص داده شد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و با ضربه مهار نشدنی دروازه تاتنهام را باز کرد تا نتیجه 2-2 شود. در دقیقه 95 این بازی شگفت انگیز به شکل ویژه ای تکمیل شد. ارسال دژان کولوسفسکی به روی دروازه با ضربه سر تماشای هری کین همراه شد تا نتیجه 3-2 شود و نهایتاً بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

گل اول تاتنهام به منچسترسیتی توسط کولوسفسکی در دقیقه 5

گل اول منچسترسیتی به تاتنهام توسط گوندوگان در دقیقه 34

گل دوم تاتنهام به منچسترسیتی توسط هری کین در دقیقه 60

گل دوم منچسترسیتی به تاتنهام توسط محرز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 90

گل سوم تاتنهام به منچسترسیتی توسط هری کین در دقیقه 95

منچستر سیتی و تاتنهام

منچستر سیتی و تاتنهام

منچستر سیتی و تاتنهام

دیدگاه تان را بنویسید