تاریخ برای لیورپول تکرار می شود؟

پیروزی تاتنهام مقابل سیتی، همان اتفاقی بود که لیورپول انتظار داشت و شاید سناریوی قهرمانی سیتی در سال 2019، به شکل دیگری در تاریخ و این بار به نفع لیورپول رقم بخورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وقتی در سال 2019، لیورپول برتری امتیازی خود نسبت به سیتی را در جدول از دست داد، 11 هفته چشم انتظار یک مساوی از سوی تیم گواردیولا بود ولی هیچ وقت این اتفاق رخ نداد و سیتی با جبران امتیازهای از دست رفته قهرمان شد. حالا بعد از سه سال، تاریخ در حال تکرار شدن است؛ این بار به نفع لیورپول!

منچسترسیتی 2 - تاتنهام 3؛ این مسابقه دیوانگی محض بود؛ جنگ تاکتیکی تمام عیار با برتری فوتبال انتقالی و سرعتی کونته روی ضدحملات، عملکرد عالی زوج جذاب و کارآمد کین-سون و حسرت سیتی برای شکست در جذب کاپیتان انگلیس و پررنگ شدن امیدهای لیورپول برای فتح لیگ.

امکان تکرار تاریخ وجود دارد. در فصل 2018/19، لیورپول در مقطعی 7 امتیاز از سیتی پیش افتاده بود، اما تساوی‌های عجیب و در نهایت شکست در بازی رو در رو مقابل سیتیزن‌ها، موجب شد تا لیورپول حاشیه‌ی امنیت خود را از دست بدهد و سپس، بیش از 10 هفته در انتظار یک تساوی از تیم پپ بنشیند؛ انتظاری که سرانجامی نداشت و نهایتاً به تماشای جام لیگ برتر بر روی دست‌های گواردیولا منتهی شد.

اکنون، رفته رفته شرایط تکرار تاریخ، این‌بار به سود لیورپول مهیا می‌شود. شاگردان کلوپ فارغ از نتایج سیتی، بایستی به پیروزی در تمام بازی‌های خود بیاندیشند، به‌خصوص بازی رو در رو مقابل سیتی که حدود یک‌ماه بعد برگزار خواهد شد؛ دیدار مرگ و زندگی.

جدول لیگ برتر انگلیس

دیدگاه تان را بنویسید