خاطره سرمربی اسبق آمریکا از کمک به زلزله زدگان ایرانی

کلینزمن: هیچ وقت پیشنهاد مربیگری از ایران نداشتم

یورگن کلینزمن، سرمربی اسبق تیم ملی آمریکا از خاطره باشکوه ورزشگاه آزادی گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در سال های اخیر و پس از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران، نام یورگن کلینزمن، ستاره اسبق فوتبال آلمان، بارها به عنوان کاندیدای هدایت فوتبال ایران مطرح شده است.

خبرآنلاین نوشت: یورگن کلینزمن از خاطراتش در ورزشگاه آزادی و شایعه سرمربیگری در تیم ملی ایران صحبت کرد:

سرمربی آلمانی در جواب اینکه نامش دو بار در کنار نام ایران قرار گرفته، یک باردر زلزله رودبار و بار دیگر در زلزله بم و حضورش در ایران برای کمک به ایران گفت: بین مردم ایران و مردم آلمان ارتباط دوری وجود ندارد و این فوق العادست.  وقتی اتفاق بدی برای شما رخ داد همه کشورها در تلاش بودند که به شما کمک کنند. ما نیز از طریق فدراسیون فوتبال آلمان شروع به جمع آوری کمک برای زلزله زدگان کردیم. کاری که ما کردیم در واقع این بود که از فوتبال به عنوان یک راه درست برای برپایی خیریه استفاده کردیم. از نظر من این تصمیم فوق العاده بود. فوتبال همه ما را به هم وصل می کند. من به عنوان سرمربی به آنجا آمدم . حتی یک بازی تدارکاتی نیز انجام دادیم که هزاران هوادار به ورزشگاه آمدند که باورنکردنی بود، مردم فوق العاده بودند. این دقیقاً چیزی هست که فوتبال را خاص می کند و ما را از سراسر دنیا به هم متصل می کند.

کلینزمن در مورد شایعه دو سه سال قبل و پیشنهاد سرمربیگری ایران اظهار داشت: نه هیچ وقت، نه من از ایران هیچ پیشنهادی نداشتم.

 

دیدگاه تان را بنویسید