گزارش جی پلاس؛

مشکل بزرگ کلینزمن برای سرمربیگری تیم ملی ایران!

سرمربی آلمانی و گزینه نزدیک به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران پیش از نشستن پای میز مذاکره و عقد قرارداد با ایران باید درباره موضوع مهمی تصمیم‌گیری کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ انتخاب سرمربی تیم ملی به روزهای نهایی خود رسیده و اطلاعات جدید حاکی از احتمال زیاد سرمربیگری کلینزمن روی نیمکت تیم ملی ایران است. اگر کلینزمن گزینه نهایی فدراسیون فوتبال باشد و دو طرف بر سر مبلغ و مدت قرارداد و چگونگی کار در ایران به توافق برسند، یک موضوع مهم دیگر باقی می ماند.

سرمربی آلمانی بعد از جام جهانی 2006 از هدایت تیم ملی کشورش کنار رفت و به آمریکا نقل مکان کرد و برای مقطعی هم هدایت تیم ملی آمریکا را بر عهده داشت. او در همان زمان تقریبا تمام املاک و دارایی خود را به این کشور منتقل کرد و حتی بعد از کناره گیری از هدایت یانکی ها، همچنان در آمریکا زندگی می کند.

با توجه به اینکه کلینزمن نیازمند رفت و آمد از ایران به آمریکاست، اکنون در دوره ریاست جمهوری ترامپ با مشکلات جدی رو به رو خواهد شد. تحریم ها و محدودیت های رئیس جمهور آمریکا برای دولت و شهروندان ایرانی مشکلاتی جدی برای کسانی که قصد سفر  بین دو کشور را دارند به وجود آورده و کسانی که به ایران می آیند برای بازگشت به آمریکا دچار مشکل می شوند.

چه بسا این وضعیت شامل حال شخصی چون کلینزمن هم می شود و در صورتی که سرمربی ایران شود و قصد بازگشت به آمریکا را داشته باشد، دچار چالش های جدی شود.

چندی پیش کولی، دستیار جامائیکایی شفر برای رفتن به کشورش از ایران، بلیت آمریکا را تهیه کرد تا از آنجا به کشورش در آمریکای مرکزی برود ولی به خاطر محدودیت های دولت آمریکا و حضور در ایران، موفق به این سفر نشد و مجبور شد از طریق دیگری به جامائیکا رفت.

به گزارش جی پلاس؛ این موضوع در وهله اول شاید چندان مهم جلوه نکند اما برای کسی که خانه و زندگی خود را در آمریکا دایر کرده است، فعالیت در ایران مشکل بزرگی است که شاید کلینزمن را از نیمکت ایران دور کند.

کلینزمن سرمربی جدید ایران شد؟/ آلمانی ها در اطراف نیمکت تیم ملی

هواداران پرسپولیس کلینزمن را تهدید کردند!

دیدگاه تان را بنویسید