صف یک کیلومتری و تشنج مقابل ورزشگاه امام رضا/ بلیت در بازار سیاه به یک میلیون تومان رسید + عکس و فیلم

برگزاری دیدار ایران و لبنان در مشهد با ازدحام جمعیت و بازار سیاه و افزایش قیمت بلیت تا سقف یک میلیون تومان مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دیدار تیم ملی فوتبال ایران و لبنان امروز از ساعت 16 در مشهد برگزار شد که قبل از مسابقه، در بیرون از ورزشگاه بی نظمی شدیدی شکل گرفته است.

تماشاگران مشهدی قبل از باز شدن درب های ورزشگاه، در مقابل این مجموعه حاضر شدند که باعث ایجاد صف یک کیلومتری برای ورود به سکوهای ورزشگاه شده است.

همچنین در حالی که اعلام شده بانوان نمی توانند به داخل ورزشگاه بروند، عده زیادی با داشتن بلیت پشت در منتظرند.

ازدحام جمعیت و جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه

ازدحام جمعیت و جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه

در ازدحام شدید و عجیبی که پشت در ورزشگاه شکل گرفته سودجویان علنی و بدون هیچ گونه هراسی اقدام به فروش بلیت در بازار سیاه کرده اند. بلیت های جایگاه ۱ میلیون تومان قیمت دارند. بلیت سایر سکوها نیز ۸۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

همچنین فاصله اجتماعی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی هم رعایت نشده است.

طولانی شدن صف و حرکت بسیار کند آن باعث اعتراض شدید هوادران شده است. آنها معتقدند در این فاصله یک ساعته تا بازی فرصت نخواهد شد که این جمعیت زیاد بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

تشنج بیرون در بیرون از ورزشگاه موجب حضور گارد ویژه برای کنترل وضعیت و ناآرامی شده است.

index1

وضعیت لحظه به لحظه بدتر می شود صف از بین رفته و احتمال هر گونه حادثه ناگواری به علت فشار مردم و برخورد با میله های داربست وجود دارد.

IMG_20220329_154807_947

 

در دقیقه 25 درب‌های ورزشگاه بدون کنترل بلیت تماشاگران باز شد و همه وارد سکوها شدند تا این دیدار را تماشا کنند.

در حالیکه نیمه اول  مسابقه ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) به پایان رسید، شماری از تماشاگران به داخل ورزشگاه آمده‌اند اما بیرون ورزشگاه همچنان ازدحام شدید تماشاگران را شاهد هستیم و این ازدحام دربخش تماشاگران بانو بیشتر است. زیرا آنها هنوز مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا نکرده‌اند.

خداد عزیزی ملی پوش اسبق تیم ملی نیز به دلیل ازدحام شدید تماشاگران بیرون ورزشگاه نتوانست وارد ورزشگاه شود و به همین دلیل به خانه برگشت تا بازی را از تلویزیون تماشا کند. برخی از تماشاگران با دیدن خداداد عزیزی مشغول گرفتن عکس یادگاری با این بازیکن شدند.

برخی از تماشاگران می‌گویند با وجود خرید بلیت اینترنتی مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا نکرده‌اند.

بانوان که نتوانستند مجوز ورود به ورزشگاه را کسب کنند به این تصمیم بسیار معترض شدند.

دیدگاه تان را بنویسید