جی پلاس

دلتنگی سازمان لیگ برای جیب تماشاگران بود؛ نه خودشان!

دربی 98 در حالی با حضور هواداران برگزار خواهد شد که قیمت بلیت‌های این بازی بسیار بالا است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از کش و قوس‌های فراوان درباره برگزاری دربی 98 تهران با حضور یا بدون حضور تماشاگران در استادیوم آزادی، سرانجام مشخص شد که این دیدار با حضور 20 هزار نفری هواداران برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این دیدار نیز از ساعت 22:00 امشب (سه‌‌شنبه) 24 اسفند 1400 آغاز شد.

البته در این میان نکته قابل توجه قیمت‌های نجومی بلیت‌های این دیدار است. سازمان لیگ به ترتیب قیمت بلیت‌ طبقه دوم و پشت دروازه‌ها 100 هزار تومان،‌ روبروی جایگاه را 150 هزار تومان و بلیت خود جایگاه را 200 هزار تومان اعلام کرده است!

اما این قیمت‌ها در حالی اعلام شدند که به نظر نمی‌رسد در این شرایط اقتصادی سخت کشور و با امکانات بسیار کم ورزشگاه آزادی، قیمت‌ها مناسب و کارشناسی شده‌ای برای هواداران باشند. ضمن اینکه پیش از این،‌ قیمت بلیت‌ها حدود 30 هزار تومان و 50 هزار تومان بود!

طبق آخرین اخبار نیز سایت بلیت فروشی تنها پس از دقایقی آغاز زمان بلیت فروشی دچار مشکل شده و برای کاربران خارج از دسترس است. اگر قرار است قیمت‌ فروش یک کالا بالاتر برود مسلما باید کیفیت آن نیز افزایش یابد، اما با  توجه به اینکه تماشاگران قرار است 2 ساعت روی  صندلی پلاستیکی بنشینند،این مبالغ توجیه دارد؟

دیدگاه تان را بنویسید