حواشی بازی ایران و لبنان| کنعانی زادگان دست اسکوچیچ را بوسید+واکنش AFC/فیلم و عکس

تیم ملی فوتبال ایران امروز در آخرین بازی رسمی خود قبل از جام جهانی در مشهد با لبنان رو در رو شد و به برتری دو بر صفر دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی 2022 قطر را امروز در مشهد برگزار شد و تیم ملی به برتری دو بر صفر دست یافت.

واکنش AFC به برد شیرین ایران مقابل لبنان

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: ستاره‌های ایران یعنی جهانبخش و آزمون در خانه درخشیدند و 3 امتیاز حداکثر را برای ایران به ارمغان آوردند.

index238285

 

در اتفاقی جالب حسین کنعانی زادگان به عنوان مدافع وسط تیم ملی در بازی با لبنان برای دومین بار موفق به ارسال پاس گل شد‌. این بازیکن پس از به ثمر رسیدن گل علیرضا جهانبخش به سمت اسکوچیچ رفت و پس از زدن دو مشت خود به مشت های سرمربی کروات، دست وی را بوسید. البته بیرانوند هم با آمدن سمت اسکوچیچ مشت های خود را به دست اسکوچیچ زد.

 

در شرایطی که بازی نکردن مهدی ترابی در تیم ملی در ماه‌های اخیر سبب دلخوری پرسپولیسی‌ها از اسکوچیچ شده بود، سرمربی تیم ملی پس از به ثمر رسیدن گل دوم این بازیکن را جانشین علی قلی زاده کرد.

در دقیقه ۸۱ بین جهانبخش با ماهر صبرا، مدافع لبنان درگیری پیش آمد که با دخالت داور و بازیکنان دو تیم این غائله به اتمام رسید.

علیرضا جهانبخش پس از بیرون آمدن از زمین بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به سردار آزمون تحویل داد.

* دانیال اسماعیلی فر پیش از ورود به زمین برای انجام دادن اولین بازی ملی خود با ربیع عطایا، هافبک لبنان و هم تیمی سابقش در ذوب آهن خوش و بش کرد.

* برخی هواداران از دقیقه 85 ورزشگاه را ترک کردند.

*پس از پایان بازی،بازیکنان دو تیم خوش و بش گرمی با هم داشتند.

*کریم انصاری‌فرد که شب گذشته در جریان جشن تولد دچار آسیب دیدگی شده بود، با بستن سر خود به زمین آمد.

سه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به زمین برای گرم کردن بدن‌های خود دو بار دروازه‌ای که باید در آن تمرین می‌کردند را‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر دادند و همین موضوع سبب خنده علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده شد.

در فاصله حدود یک ربع تا شروع بازی حدود 6 هزار هوادار وارد ورزشگاه شده‌اند.

کریم انصاری فرد، وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی در لیست تیم ملی برای مسابقه قرار نگرفتند، امیری به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است.

با توجه به باز شدن درب شرقی ورزشگاه از حدود ساعت یک برخی هواداران مرد توانستند وارد استادیوم‌ شوند اما هواداران خانم در خیابان نتوانسته اند مجور ورود را کسب کنند.

برخی زنان علاقه‌مند به تیم ملی هم که بلیت مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌ تهیه کرده بودند در مقابل ورزشگاه حضور داشتند اما ممانعت از ورود آنها به استادیوم سبب اعتراض آنها شد.

توزیع رایگان پرچم ایران در ورزشگاه امام رضا (ع) توسط شهرداری مشهد

سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: پرچم ایران برای تماشاگران حاضر در مسابقه فوتبال ایران- لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) به صورت رایگان توزیع می‌شود. تماشاگران پس از ورود به ورزشگاه و ارائه بلیت خود، می‌توانند با مراجعه به غرفه شهرداری، پرچم کشور را به صورت رایگان دریافت کنند.

پوستر صفحه رسمی تیم ملی برای دیدار مقابل لبنان که امروز در مشهد برگزار می‌شود.

index

پوستر صفحه فارسی AFC برای آخرین دیدار ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی که امروز و از ساعت 16:00 مقابل لبنان برگزار خواهد شد.

index

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی‌زادگان، مجید حسینی، صادق محرمی، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی زاده، اللهیار صیادمنش، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی لبنان: مصطفی مطر، ماهر صبرا، نور منصور، حسین زین، جوان اومری، محمدعلی الدهینی، هلال الحلوه، محمد حیدر، محمد قدوح، جهاد ایوب و حسین الدر.

دیدگاه تان را بنویسید