بازار سیاه بلیت فروشی بازی ایران - لبنان در مشهد/ هشدار دادستانی به متخلفان

بلیت فروشی برای حضور تماشاگران در بازی ایران و لبنان در مشهد، با شکل گیری بازار سیاه و انتشار آگهی در دیوار همراه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ برگزاری دیدار ایران و لبنان در مشهد و بلیت فروشی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با حواشی مختلفی از جمله شکل گرفتن بازار سیاه همراه شدهه است.

در حالی که بسیاری از علاقمندان موفق به خرید بلیط اینترنتی برای بازی تیم ملی نشده اند، عده‌ای در حال فروش بازار سیاه این بلیط ها در فضای مجازی هستند.

بازی ایران و لبنان امروز در حالی برگزار می‌شود که علاقمندان فوتبال در مشهد و شهرهای اطراف روز گذشته برای تهیه اینترنتی‌ بلیت بازی مشکلات فراوانی داشتند و با اختلال در سایت بلیت فروشی مواجه بودند، اما حالا در کمال تعجب بلیت‌های این بازی سر از بازار سیاه درآورده و به شکل علنی در یکی از سایت های اینترنتی با قیمت های ۵ الی ۱۰ برابر به فروش می رسد.

صادق صفری در کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی خراسان رضوی گفت: دادستانی با هر سایت یا شخصی که در زمینه بازار سیاه بلیت دیدار ایران و لبنان فعالیت داشته باشد، برخورد قاطع خواهد کرد.

او گفت: لازم است هواداران فقط از سایت رسمی مبادرت به خرید بلیت کنند و هر بلیتی خارج از این سامانه جعلی بوده و خرید و فروش آن غیرقانونى است.

نماینده دادستان مشهد گفت:  توسط عوامل انتظامی از ورود افراد داراى بلیت جعلى ممانعت خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید