فروش کمتر از 1000 بلیت در 4 ساعت/ 50 هزار هوادار علاف بی کفایتی فدراسیون فوتبال!

با وجود گذاشت نزدیک به 6 ساعت از آغاز زمان اعلام شده برای فروش بلیت، هنوز بخش بسیار زیادی از بلیت ها باقی مانده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سیستم بلیت فروشی اینترنتی فدراسیون فوتبال باز هم گل کاشت و هواداران با وجود گذشت 6 ساعت از زمان اعلام بلیت فروشی هنوز موفق به حضور در سایت و طی کردن فرایند خرید نمی شوند.

پس از تاخیر دو ساعته از زمان اعلام شده از حوالی ساعت 14 بلیت فروشی آغاز شده اما سایت مربوطه به قدری کند و سرور آن سنگین و خارج از دسترس است که عملا امکان خرید بلیت وجود ندارد.

با وجود حضور 40-50 هزار کاربر انلاین در هر ساعت حدود 250 بلیت یا کمتر به فروش رفته و این نشان می دهد ظرفیت این سایت برای بلیت فروشی آنلاین تا چه اندازه پایین و در حد و اندازه های وبلاگ های محلی است!

این کندی و هنگ بودن سایت در شرایطی است که قرار است تنها برای 12500 صندلی بلیت فروخته شود. تصور کنید اگر زمانی کرونا به پایان برسد و قرار باشد برای یک ورزشگاه 60-70 هزار نفری بلیت فروشی انجام شود، چه فاجعه ای رخ می دهد.

مراجعه به سایت نشان می دهد که حتی در جایگاه پشت نیمکت ها که بهترین سکوی تماشای بازیست حدود 80-90 درصد صندلی ها خالیست اما فرایند خرید قابل طی شدن نیست و سایت با مشکل روبرو و کاربر را از مدار خارج می کند.

عباراتی مانند "کاربر گرامی به دلیل حجم بالای مراجعات، شما در صف ورود به سایت قرار گرفته اید لطفاً تا دقایقی دیگر مجددا تلاش کنید" و یا " سامانه در حال بروز رسانی می باشد" برای کاربران به نمایش در می آید.

با در نظر گرفتن این که حدود شش ساعت از زمان اعلام شده توسط فدراسیون فوتبال یعنی تقریبا 350 دقیقه از بلیت فروشی سپری شده با در نظر گرفتن این که به طور میانگین تقریبا 40 هزار نفر در این مدت در سایت آنلاین بوده اند، نزدیک به 14 میلیون دقیقه از وقت ایرانی ها برای خرید بلیت این بازی هدر شده است. در سوی مقابل مسئولان فدراسیون تنها به بیان این که سایت مشکلی ندارد اما ترافیک بالا باعث ایجاد اختلال می شود، اکتفا کرده اند و با وجود بروز چندباره این مشکل در بازی های مهم هیچ فکری به حال آن نکرده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید