گزارش جی پلاس از الکلاسیکو

تمام واکنش ها و حواشی شکست سنگین رئال مادرید مقابل بارسلونا: "ما برگشتیم"/ آمار خاص دمبله و اوبامیانگ+ عکس

الکلاسیکوی برگشت فصل جاری لالیگا با پیروزی 4 بر صفر بارسلونا و تحقیر رئال مادرید در خانه همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های رئال مادرید و بارسلونا در هفته بیست و نهم لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف  هم رفتند که این دیدار با پیروزی 4 بر صفر کاتالان ها به پایان رسید. اوبامیانگ (2 بار)، آرائوخو و تورس برای شاگردان ژاوی گلزنی کردند.

واکنش ها در پایان الکلاسیکو

ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا در پایان این دیدار گفت: من مربی بارسلونا و در عین حال طرفدار آن هستم، باید از بازی لذت ببریم. ما یک مسابقه کامل انجام ندادیم، یک مسابقه عالی انجام دادیم. از عملکرد امروز تیم و شکست دادن رئال در خانه اش بسیار خوشحالم. فکر نمی کنم قهرمان لیگ شویم، اما هیچ چیز را رد نمی کنیم. انتظار بازی سخت تری را داشتیم. امروز ضربه محکمی وارد کردیم، یک بازی عالی انجام دادیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. ما خیلی خوب بازی کردیم و امروز روزی برای خوش گذرانی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا این بازی مانند بازی 6_2 است؟ گفت: بله، می توانیم این مسابقه را با بازی 6-2 مقایسه کنیم. ما خیلی بهتر از مادرید بودیم، با یک لبخند بزرگ رفتیم، باید آن را جشن بگیریم. من به بازیکنانم بسیار افتخار می کنم و اکنون زمان آن است که این نتیجه و این برد را جشن بگیرم. من فقط مربی بارسلونا نیستم، من بارسایی هستم. امیدوارم بارسایی ها از این بازی لذت برده باشند.

ژاوی هرناندس

بوسکتس نیز درباره پیروزی در خانه رئال مادرید گفت: انتظار چنین نتیجه ای را نداشتیم. می خواستیم مسابقه ای را مانند آنچه در بازی های گذشته انجام می دادیم انجام دهیم و این همان کاری بود که امشب انجام دادیم. همه چیز عالی بود. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم فکر می کنم همه چیز موفقیت آمیز بود، از زمان شروع بازی، سعی کردیم توپ گیری کنیم. من از این نتیجه بسیار خوشحالم. ما همیشه تلاش می کنیم و به امید تکیه می کنیم، در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

او هم چنین کورتوآ را عامل سنگین تر نشدن شکست مادرید معرفی کرد.

جرارد پیکه نیز با انتشار توییتی نوشت: "ما برگشتیم"

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در پایان این مسابقه و در واکنش به شکست سنگین تیمش گفت: همه چیز اشتباه شد و بارسلونا بهتر از ما بود. باخت به خاطر من است، من برای هواداران متاسفم چون ال کلاسیکو بود و هیچکس نمی خواهد ببازد. اوضاع خوب پیش نرفت. ما می‌خواستیم با مودریچ جلوتر توپ را حفظ کنیم، اما نشد.در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم اما نتیجه نداد و من دلیل این باخت هستم. بارسلونا در بازی تمرکز بیشتری نسبت به ما داشت، پس از زدن دو گل، بازگشت سخت بود. ما می‌خواستیم در جلو پرس کنیم، اما نتیجه نداد، بارسلونا فضاها را در اختیار گرفت و گل‌هایی زد. این شب ما نبود، از طرفداران معذرت می  خواهم. حالا می ایستیم و باید کمی استراحت کنیم و اوضاع را سر و سامان دهیم، همچنان در صدر هستیم و باید ادامه دهیم.

کارلو آنچلوتی

کورتوآ دروازه بان رئال مادرید درباره این شکست گفت: بین نیمه ، مربی سعی کرد چیزی را تغییر دهد، اما قبل از اینکه به خودمان بیایم ، فران 40 ثانیه پس از شروع نیمه دوم ، با من تک به تک شد!

تیبو کورتوآ

ناچو نیز گفت: افتضاح بودیم، چیزی بیشتر از این نمی‌توانم بگویم.

photo_2022-03-21_02-50-24

آمار الکلاسیکو

هیچ بازیکنی در سال 2022 در میان بازیکنان 5 لیگ معتبر اروپایی به اندازه عثمان دمبله موفق به ثبت پاس گل نشده است. (۷ پاس گل)

پیر امریک اوبامیانگ در ۵ بازی اخیر خود برابر رئال مادرید موفق به تاثیر گذاری مستقیم. روی ۹ گل تیمش شده است. ستاره گابنی در دو بازی گذشته خود در سانتیاگو برنائو موفق به ثبت دبل شده است.

رئال مادرید در 3 بازی از 10 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها بدون کریم بنزما موفق به گلزنی نشده است.

 

IMG_20220321_103512_012
تبریک توماس مولر به بارسلونا پس از پیروزی مقابل رئال مادرید: «تبریک به بارسلونا. دیدن این نمایش شگفت‌انگیز از بارسلونا در بازی امشب، لذت بخش بود. آفرین»
photo_2022-03-21_03-34-42
اریک گارسیا خطاب به وینیسیوس:
هی، تو می خواهی توپ طلای فصل آینده را بگیری، درسته؟
photo_2022-03-21_02-26-32
کریم بنزما در حاشیه الکلاسیکو
photo_2022-03-21_02-29-27
غیبت بنزما و شکست رئال مادرید
photo_2022-03-21_02-18-53
گل: این پپ نیست؟

 

 

گل ها و تصاویر شکست خانگی 4 بر صفر رئال مادرید مقابل بارسلونا

دیدگاه تان را بنویسید