شوک به رئال/ بنزما و مندی به الکلاسیکو نمی‌رسند

با اعلام رسانه‌های اسپانیانیایی، کریم بنزما به دلیل مصدومیت بازی الکلاسیکو را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که قرار است فردا (یک‌شنبه) 29 اسفند 1400 بازی الکلاسیکو میان تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید برگزار شود، رسانه‌های اسپانیایی خبر از قطعی بودن غیبت کریم بنزما ستاره این روزهای کهکشانی‌ها دادند. به این ترتیب، بهترین گلزن رئال دراین فصل غایب بزرگ این دیدار خواهد بود تا این موضوع بدترین خبر برای هواداران این تیم باشد. 

ورزش سه نوشت: به فاصله یک روز تا ال کلاسیکو کریم امروز هم در تمرین رئال شرکت نکرد تا احتمال غیبت او در برابر بارسا به بالاترین حد ممکن برسد. مصدومیت در جریان بازی با مایورکا در نهایت به قیمت از دست رفتن ال کلاسیکو تمام شد و با وجود نتایج پزشکی تقریبا خوب دیروز، کادر فنی قصد ریسک کردن روی ستاره فرانسوی را ندارد.

کارلو آنچلوتی قصد ندارد با استفاده از این بازیکن در بازی مقابل بارسا ریسک کند، چرا که با توجه به قرعه دشوار این تیم در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان ترجیح می‌دهد که بنزما را برای بازی‌های اروپایی در اختیار داشته باشد. 

به این ترتیب کریم بنزما برابر حریفی که به آن 11 گل زده و 10 پاس گل نیز به ثبت رسانده، غایب خواهد بود و باید دید به جای او چه بازیکنی در میدان حضور پیدا می کند.

همچنین فرلان مندی مدافع چپ و ستاره فرانسوی جوان کهکشانی‌ها نیز دیگر مصدوم کهکشانی‌ها است و آنچلوتی نمی‌تواند از او در بازی استفاده کند. 

دیدگاه تان را بنویسید