ژاوی مسی را می‌خواهد!

سرمربی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا اعلام کرد که درهای بارسا به روی لیونل مسی باز است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ژاوی هرناندس سرمربی فعلی تیم بارسلونای اسپانیا و همبازی سابق لیونل مسی در این تیم که روزهای خوبی را آبی اناری‌ها سپری می‌کند، در نشست خبری قبل از الکلاسیکو که فردا (یک‌شنبه) 29 اسفند 1400 برگزر می‌شود، مدعی شد که مسی کارهای بزرگی برای بلوگرانا انجام داده و هرگاه بخواهد می‌تواند به بارسا برگردد. درهای بارسا به روی مسی باز است و او بهترین بازیکن جهان است.

در ادامه صحبت‌های ژاوی آمده است:

باخت به رئال مادرید در عربستان: "در روز سوپرجام ما خوب بازی کردیم، اما اکنون مستحکم‌تر هستیم و بهتر شده‌ایم. البته اما باید این روند را در زمین نشان دهیم، نه اینکه من اینجا صحبت کنم. رئال مادرید نیم ساعت فوق العاده را مقابل پاری‌سن‌ژرمن پشت سر گذاشتند. من دیداری شبیه به سوپرجام را با رئال مادرید را تصور می‌کنم و منتظر ضدحملات این تیم هستم. اما آنها همچنین می‌توانند بالا بازی کنند و خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.‌

این تقابل با رئال مادرید: "فشار یکسان است. اگر ما برنده شویم به هدف اول خود یعنی حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده نزدیک‌تر خواهیم بود، اما من قهرمانی در لیگ را دور از دسترس و پیچیده می‌ینم. حتی در صورت برتری با یک بازی به تعویق افتاده نیز ما به اختلاف 12 امتیازی رئال مادرید می‌رسیم و این شرایط پیچیده است. ما باید شجاع بوده، سعی کنیم ایده خود را تحمیل کنیم و آرام باشیم. با تجربه خود می‌توانم آرامش را به تیم منتقل کنم و باید سعی کنیم از این دیدار لذت ببریم. روش خود را برای این دیدار فردا تغییر نمی‌دهیم. ما تلاش می‌کنیم تا توپ را پس بگیریم و فلسفه فوتبال بارسلونا را تغییر نخواهیم داد."

غیبت کریم بنزما در این دیدار: "او یکی از بهترین شماره 9های جهان است. برای ما غیبت بنزما چیزی را تغییر نمی‌دهد، اما فکر می‌کنم برای رقیب می‌تواند شرایط را عوض کند."

خاطرات دوران حضور در زمین در برنابئو: "خوشبختانه من خاطرات بسیار خوبی دارم. از پیروزی‌های بزرگ و حسی فوق العاده برای انجام بازی‌های بسیار خوب در برنابئو و البته کسب پیروزی، چیزی که همیشه اتفاق نمی‌افتد. آن پیروزی‌های پرگل در برنابئو اتفاقی عادی نبود، اما ما فردا شب تیمی رقابت طلب خواهیم بود."

احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا: "تا زمانی که من سرمربی بارسلونا هستم درهای باشگاه به روی مسی باز خواهد بود. او می‌تواند هر روز برای تماشای تمرین بیاید یا با ما صحبت کند. آنچه لیونل مسی برای بارسلونا انجام داده قیمت ندارد و او بهترین بازیکن تاریخ است. اما حالا لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و فکر می‌کنم او دو ساله امضا کرده است."

آزمون بزرگ برای ژاوی: "تعریف یک تیم بزرگ برای شما چیست؟ ما اتلتیکو را شکست داده و البته ویارئال یا ناپولی را نیز مغلوب کردیم. ما در سوپرکاپ مقابل مادرید به‌خوبی رقابت کردیم، اما به‌عنوان مثال در جام حذفی به بیلبائو باختیم یا در خانه مقابل بتیس شکست خوردیم."

 

دیدگاه تان را بنویسید