گزارش جی پلاس

مروری برهفته دوم لیگ قهرمانان اروپا| بازگشت های لحظه آخری و شریف فوق العاده +عکس

شریف در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا تاریخ سازی کرد و کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی درخشیدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با درخشش ستاره ها و کامبک ها همراه بود اما پیروزی شریف برابر رئال مادرید برجسته ترین اتفاق این دو شب بود. تیم بدون کشور شریف‌ (متعلق به ایالت جدا شده تیراسپول و تاسیس شده توسط کا.گ.ب)، مقابل ۳۱ شوت و ۱۳ کرنر سفیدپوشان مقاومت کرد و آتاناسیادیس یازده ضربه شاگردان کارلو آنچلوتی را مهار کرد تا پیروزی تاریخی ۲ بر یک برایشان رقم بخورد. شریف که نخستین حضورش را در لیگ قهرمانان تجربه می کند با شش امتیاز صدرنشین گروه D شد. اینتر، دیگر تیم این گروه باز هم در گلزنی ناکام بود و تساوی بدون گل را برابر شاختار به دست آورد.

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

بازی بزرگ این هفته با پیروزی پاری‌سن ژرمن مقابل منچسترسیتی به پایان رسید. ورزشگاه پارک د پرنس شاهد نخستین گل لیونل مسی نخستین با پیراهن تیم فرانسوی بود‌ اما تصویر ستاره آرژانتینی در زمان ضربه آزاد سیتی همه توجه ها را به خود جلب کرد. لئو آن کسی بود که روی زمین دراز کشید که موجب تعجب دیگر بازیکنان PSG شد! برخی آن را بی احترامی به مسی دانستند اما رسانه های آرژانتینی از تواضع ستاره کشورشان صحبت کردند.

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

۱۰ دقیقه پس از گل لئو، آنتوان گریزمان در میلان نخستین گلش را در دومین دوران حضورش در اتلتیکومادرید به ثمر رساند و در ادامه لوییس سوارس با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۹۷ دیرترین پیروزی تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زد. مهاجم اروگوئه ای همچنین به ناکامی شش ساله اش در گل زدن در خانه حریف پایان داد. در حالی که مهاجم های سابق بارسلونا درخشیدند آبی اناری ها یک شب بعد در لیسبون شکست سنگین و تلخ دیگری را تجربه کردند. تیم رونالد کومان دوباره بدون داشتن ضربه در چارچوبی (مانند بازی نخست) با سه گل مغلوب بنفیکا شد تا بدون امتیاز در قعر گروه E قرار بگیرد. 

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

بایرن در مونیخ جشنواره گل به راه انداخت و در حالی که لروی سانه بهترین بازیکن بازی لقب گرفت اما روبرت لواندوفسکی توانست با دبل خود تاریخ سازی کند. مهاجم لهستانی در ۱۸ بازی اخیرش در لیگ قهرمانان ۲۴ بار گلزنی کرده و همه دیدارها را با پیروزی به پایان رسانده است. دیناموکیف با دریافت با پنج گل به رتبه سوم سقوط کرد. دیگر بازی پرگل این هفته در پورتو رقم خورد. لیورپول به آسانی تیم پرتغالی را ۵ بر یک شکست داد. محمد صلاح و فیرمینیو دبل کردند و مانه این جشنواره گل را تکمیل کرد. همچنین مهدی طارمی نخستین گلش را در این فصل لیگ قهرمانان به ثمر رساند. 

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

یوونتوس بر خلاف انتظارها توانست چلسی را شکست دهد‌. کیه‌زا سریعترین گل تاریخ بازی ها در شروع نیمه دوم را به ثمر رساند و آن کافی بود تا بانوی پیر صدرنشین شود. در این گروه زنیت اولین پیروزی اش را جشن گرفت. بروخه نیز با غلبه بر لایپزیش نخستین برد خود را کسب کرد تا بالاتر از سیتی در رتبه دوم گروه A قرار بگیرد. آژاکس، دورتموند، آتالانتا و سالزبورگ دیگر تیم هایی بودند که در هفته دوم حریفانشان را شکست دادند. سالزبورگ باز هم با پنالتی گل زد و این بار از هر دو فرصت خود به بهترین شکل استفاده و کریم آدیمی دبل کرد. داوران در ۱۴۳ دقیقه پنج پنالتی به نفع تیم اتریشی سوت زدند. در این گروه (G) دیدار سویا و ولفسبورگ با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم همچنان در کسب برد ناکام بمانند.

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

در آخرین شب اولدترافورد شاهد کامبک شیاطین سرخ بود. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۹۵ گل پیروزی منچستریونایتد را به ثمر رساند تا نشان دهد چرا یکی از بهترین های جهان فوتبال است. البته داوید دخئا نیز نقش مهمی در ثبت نخستین پیروزی یونایتد داشت. او بارها با مهارهایش در نیمه اول اجازه نداد ویارئال به گل دست یابد. شیاطین سرخ ۲ بر یک تیم اونای امری را شکست دادند و انتقام فینال لیگ اروپا را گرفتند. 

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

دیدگاه تان را بنویسید