ادعای بزرگ آنچلوتی پیش از الکلاسیکو!

سرمربی تیم رئال مادرید معتقد است که این تیم بدون بنزما هم توانایی بردن بارسلونا در بازی الکلاسیکو را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید اسپانیا که روزهای فوق‌العاده‌ای را با کهکشانی‌ها در لالیگا دارد و صدرنشین فعلی این مسابقات است، در نشست خبری قبل از الکلاسیکو که فردا (یک‌شنبه) 29 اسفند 1400 برگزار می‌شود، مدعی شد که رئال مادرید توانایی شکست دادن بارسلونا حتی بدون حضور کریم بنزما در ترکیب را نیز دارد.

در ادامه صحبت‌های آنچلوتی آمده است:

مصدومان تیم: «همیشه گفته ام که روی بازیکنی که مصدوم باشد، ریسک نمی کنم. کریم با ما در روزهای اخیر تمرین نکرده و هنوز احساس درد دارد. فردا بازی نخواهد کرد و در این تردید نیست. در پاریس اگر به میدان رفت به این خاطر بود که هیچ مصدومیتی نداشت ولی الان شرایط متفاوت است. برای بازی فردا فرلاند مندی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. هر دو ولی برای هفته بعد در دسترس خواهند بود.»

ال کلاسیکو: «این دیداری است که توقعات از آن بسیار بالاست و برای پیروزی باید بهترین رئال مادرید ممکن باشیم. خوب تمرین کرده ایم و برای بازی فردا اعتماد به نفس بالایی داریم. طبعا حمایت هواداران روی سکوها نیز می تواند تعیین کننده باشد.»

برنامه تاکتیکی برای ال کلاسیکو: «برنامه ای مشخص دارم تا تیم بهترین بازی خودش را انجام دهد. حریف تیمی بسیار قدرتمند است و این روزها روی فرم قرار دارد. برای تعیین تیم پیروز، فاکتورهای زیادی تعیین کننده هستند. سبک رئال برای چنین دیدارهایی باید روی ویژگی های بارز بازیکنان استوار باشد. همه تیم ها باید به این موضوع فکر کنند.»

نگرانی از غیبت بنزما: «کریم 34 ساله است و این شکل مصدومیت ها عجیب نیست. در فوتبال برای بازیکنی در سن کریم، چنین اتفاقی طبیعی است. اخیرا مصدوم شد و زود برگشت و تفاوت ها را نیز رقم زد. پس از این بازی فیفادِی را داریم و دو هفته زمان برای ریکاوری خواهیم داشت. کریم می تواند به خوبی تمرین کند و مهیای بازگشت شود. نگرانی از بابت غیبت کریم در بازی فردا ندارم. کریم فرصت این را دارد تا در مقطع پایانی فصل بازهم تفاوت ها را رقم بزند. ما بدون بنزما هم می توانیم بارسا را شکست دهیم. واضح است که کریم مهره ای بسیار موثر است ولی او در نهایت همیشه تمام کننده یک تلاش تیمی بوده و فردا یک نفر دیگر باید این کار را انجام دهد. ما باید فوتبال همیشگی مان را ارائه دهیم.»

جانشین کریم: «گرت بیل یکی از گزینه هاست و لوکا یوویچ و ماریانو را هم داریم. رودریگو نیز در دسترس است و حتی گزینه ایسکو را داریم. بهترین بازیکن جانشین کریم می شود. تصمیم نهایی را گرفته ام ولی به شما نمی گویم.»

ژاوی: «هویت بارسلونا هرگز تغییر نمی کند و سبک بازی آنها کاملا مشخص است. ژاوی این سبک را به خوبی در تیم پیاده کرده و خیلی خوب کار می کند. تیم  با او پیشرفت زیادی کرده و روی فرم هستند.»

عواقب ال کلاسیکو: «اگر ببریم، سه امتیاز دیگر با بارسا فاصله پیدا می کنیم. این ما را به قهرمانی نزدیک تر خواهد کرد و اگر مساوی کنیم، یک امتیاز از امروز بیشتر خواهیم داشت. تحت هر شرایطی نمی توان بارسا را از رقابت قهرمانی کنار گذاشت. سویا و تیم های دیگر تا هفته پایانی تلاش خواهند کرد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید