اخبار سرخابی ها| شارژ مالی قرمزها پیش از دربی/ تلاش مجیدی برای حفظ آرامش

اخبار مربوط به سرخابی ها در تاریخ 23 اسفند را در این خبر می خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اخبار مربوط به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تاریخ دوشنبه 3 بهمن را در این خبر مشاهده می کنید.

اخبار استقلال

مهدی پور: باید دربی را ببریم

با برد مقابل صنعت‌نفت، الان شرایط روحی بچه‌ها و در کل مجموعه تیم خیلی خوب است. خوشبختانه با حفظ 6 امتیاز اختلاف‌مان با روحیه بالایی در دربی حاضر می‌شویم.با روحیه بالا در ادامه لیگ‌برتر به فکر بازی روز پنجشنبه برابر پرسپولیس هستیم. با توجه به شرایط جدول، ما باید پرسپولیس را ببریم تا جایگاه‌مان در صدر جدول را حفظ کنیم.

دستور مجیدی به استقلالی ها

 فرهاد مجیدی از بازیکنانش خواسته در آستانه دربی نه در مجازی فعال باشند و نه مصاحبه ای کنند. او از استقلالی ها خواسته با آرامش و به دور از کری خود را آماده دربی کنند. با این حال چند بازیکن استقلال مصاحبه هایی انجام داده اند. با این حال خود مجیدی از فضای رسانه ای دوری می کند و حتی پاسخی به اظهارات منصوریان نیز نداده است.

اخبار پرسپولیس

روحیه به لک

چند تن از بازیکنان سابق و پیشکسوتان پرسپولیس، با انجام مصاحبه هایی به حامد لک روحیه دادند. خصوصا پس از حمله نوری بازیکن سابق استقلال که به طعنه گفته بود نذر کرده حامد لک درون دروازه قرار بگیرد.

پورعلی گنجی فصل بعد در پرسپولیس

مدافع ملی پوش اما مصدوم اعلام کرد با پرسپولیس به توافق رسیده و به زودی (فصل بعد) با پیراهن این تیم به میدان می رود. درخشش در پرسپولیس و قرار گرفتن در فهرست تیم ملی می تواند از انگیزه های این انتقال باشد.

تمرین پشت درهای بسته

با تصمیم یحیی گل‌محمدی تمرینات تیم پرسپولیس تا روز دربی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و عکاس باشگاه نیز حق حضور در تمرینات را ندارد.

پرداخت برای افزایش روحیه

 رضادرویش‌مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد  تا عصر چهارشنبه بین 12 الی 18 درصد از قرارداد تمام اعضای تیم را به حساب آن‌ها واریز کند تا بازیکنان با روحیه بالا به مصاف تیم استقلال بروند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید