اخبار سرخابی ها| تجمع استقلالی ها مقابل وزارت ورزش و شعار علیه پرسپولیس/ غیبت سرلک مقابل صنع نفت

اخبار مربوط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در این خبر می خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اخبار مربوط به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در روز دوشنبه نهم اسفند را اینجا مشاهده می کنید.

اخبار پرسپولیس

صدور رای پرونده شکایت النصر بار دیگر به تعویق افتاد

دادگاه حکمیت ورزش که تا کنون در چند مرحله، اعلام رای پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان مربوط به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ را عقب انداخته بود با ارسال نامه‌ای، بار دیگر با استناد به ماده R59 از قوانین ورزشی مهلت خود را برای صدور و ابلاغ رای پرونده النصر تا ۲۵ مارس ۲۰۲۲ مطابق با جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱،  به تعویق انداخت.

میلاد سرلک بازی با نفت آبادان را از دست داد

میلاد سرلک در همان دقایق ابتدایی بازی با مس رفسنجان دچار مصدومیت شد و جای خود را به علی شجاعی داد تا نگرانی های یحیی گل محمدی برای ادامه لیگ و چند دیدار سخت بعدی چند برابر شود.به نظر می رسد هافبک سرخ‌پوشان از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده و به همین دلیل MRI داد. البته که هنوز کادرپزشکی پرسپولیس به شکل رسمی نظر قطعی خود را در مورد میزان مصدومیت و زمان دوری بازیکن شماره 10 پرسپولیس اعلام نکرده اما تجربه نشان داده مصدومیت از ناحیه همسترینگ حداقل باعث دوری سه هفته ای بازیکن از مسابقات خواهد شد و با توجه به این موضوع سرلک قطعا در دیدار با نفت آبادان غایب خواهد بود. حالا باید دید سرلک با فیزیوتراپی و تمریناتی که زیر نظر کادرپزشکی انجام می دهد می تواند زودتر به میدان برگشته و مقابل استقلال بازی کند یا نه.

بازگشت لک به دروازه پرسپولیس

همان‌طور که انتظار می‌رفت، احمد گوهری در تقابل با مس رفسنجان جانشین حامد لک درون دروازه پرسپولیس شد اما نمایش او طوری نبود که خیال یحیی گل‌محمدی را راحت کند. گوهری چند بار در جریان مسابقه لیز خورد، چند پاس اشتباه داشت و یک بار هم در خروج از دروازه مرتکب یک اشتباه مهلک شد که نزدیک بود گادوین منشا را در موقعیت گل‌زنی قرار بدهد. با این نمایش بعید است گوهری فعلا بتواند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس باشد. آنچه مشخص بود احتمالا اضطراب انجام اولین مسابقه، او را درگیر کرده اما خب با توجه به شرایط جدول و اهمیت فوق‌العاده بازیهای پرسپولیس تا آخر فصل، کادر فنی پرسپولیس قصد ندارند دوباره با بازی دادن به گوهری، ریسک کنند. بعد از بازی با مس رفسنجان، گوهری دوباره به نیمکت پرسپولیس تبعید خواهد شد و حامد لک به مانند گذشته، دروازه‌بان اول تیمش خواهد بود. داود فنایی تمرینات ویژه ای را در چند روز گذشته برای حامد لک در نظر گرفته و روی نقاط ضعف او (بازی با پا و خروج از دروازه روی ضربات ایستگاهی) کار کرده تا او قبل از دربی بتواند شرایط مناسبی پیدا کند و در آن بازی فوق‌العاده حساس، خبری از تکرار اشتباهات این گلر نباشد.

اخبار استقلال

جلالی از فردا در تمرین استقلال

ابوالفضل جلالی مدافع استقلال از فردا در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد. جلالی که در بازی اخیر استقلال مقابل نساجی به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشت از فردا مشکلی برای حضور در تمرینات نخواهد داشت. به احتمال فراوان جلالی به دیدار مقابل گل گهر سیرجان نخواهد رسید.

آقای سهیل مهدی، منتظر هستیم!

‌باشگاه استقلال ۱۱ روز قبل، از سازمان لیگ خواسته بود که عدالت را در تقدم و تأخر مسابقات دو تیم استقلال و پرسپولیس رعایت کند.

تیم استقلال ۱۰ بازی از ۱۵ مسابقه نیم‌فصل اول خود را زودتر از تیم پرسپولیس برگزار کرد و سهیل مهدی در تمام هفته‌های نیم‌فصل اول در صحبت‌‌های مختلف با مسؤولان باشگاه استقلال تاکید داشت که در دور برگشت مسابقات عدالت برای استقلال اجرا می‌شود و مسابقات این تیم هر هفته بعد از مسابقات پرسپولیس انجام می‌شود.

اما اکنون شاهد هستیم که در هفته پیش‌رو، مسابقه استقلال با گل‌گهر زودتر از بازی صنعت‌نفت‌ آبادان با پرسپولیس انجام می‌شود و این برخلاف وعده‌ای است که سازمان لیگ داده بود.

این درخواست قانونی باشگاه استقلال موضوعی نیست که بخواهند آن را به بحث‌های هواداری ارتباط بدهند. با اجرای همین موارد ساده می‌توان نشان داد که نگاه برنامه‌ریزان رنگی نیست و دنبال مناسباتی غیر از قانون و عدالت برای اجرای مسابقات نیستند. باشگاه استقلال در این مورد همچنان منتظر عمل کردن سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات به وعده‌هایش است.

تجمع استقلالی ها مقابل وزارت ورزش

گروه اندکی از هواداران استقلال با تجمع مقابل وزارت ورزش و جوانان، شعارهایی درباره پرونده سربازی وحید امیری، اجرا نشدن حکم پرونده بدی پرسپولیس به پدیده و مسائلی از این دست، دادند.

تجمع استقلالی ها مقابل وزارت ورزش

 

دیدگاه تان را بنویسید