آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| ورق برگشت؛ رضاییان قرمز پوشید/ قاسمی‌نژاد قرضی جدا شد

مهم‌ترین اخبار امروز (شنبه) 23 بهمن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، مهم‌ترین اخبار امروز (شنبه) 23 بهمن 1400 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را که به صورت رسمی منتشر شده‌اند، در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید.

اخبار استقلال

جدایی قرضی قاسمی‌نژاد

در حالی که این روزها خبرمی‌رسد امین قاسمی‌نژاد مهاجم استقلالی‌ها قصد جدایی از جمع آبی‌های پایتخت را دارد، فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌های پایتخت مخالف جدایی قطعی این بازیکن است. البته این بازیکن با قرارداد قرضی به گل‌گهر سیرجان پیوست و در انتهای فصل به ترکیب استقلال اضافه خواهد شد.

خبری از جدایی مهری نیست

در روزهای اخیر اخبار مختلفی درباره جدایی سعید مهری، بازیکن استقلال و حضور او در دیگر تیم‌ها شنیده می‌شد. این خبرها قوت بیشتری گرفت اما امروز محمد نوری فر، مدیر رسانه‌ای استقلال این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که مهری در استقلال می‌ماند.

شکایت اسماعیلی و باقری از استقلال

فرشید باقری و فرشید اسماعیلی دو بازیکن استقلال هستند که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود از این تیم شکایت کرده اند و همین باعث شده آبی پوشان نتوانند بازیکنان جدید خود را به ثبت برسانند. با توجه به اینکه امروز روز آخر نقل و انتقالات است مدیریت این باشگاه برای حل مشکل، باید بتواند تا ساعات آینده با این بازیکنان مذاکره و رضایت آن ها را جلب کند.

صدور کارت بازی حردانی و عزیزبک

کارت بازیکن صالح حردانی و عزیزبک آمانوف دو بازیکن تازه وارد استقلال صادر شد و این دو مشکلی برای دیدار فردا مقابل ذوب آهن در لیگ برتر ندارند.

حضور غلامی در تمرینات گروهی

عارف غلامی مدافع استقلال که اواخر فصل گذشته در مصاف با پرسپولیس دچار پارگی رباط صلیبی شد و زانوی خود را جراحی کرد، حالا با بهبود نسبی زانوی مصدومش دوباره تمرینات خود را شروع کرده و همراه با سایر نفرات کارش را جلو می‌برد. غلامی این روزها در تمرینات گروهی استقلال نیز همپای سایر نفرات تیم در تمرینات شرکت می‌کند و خودش را برای بازگشت به فوتبال آماده می‌کند. با این تفاسیر احتمالا او چند هفته دیگر که از نظر بدنی نیز شرایط مناسبی پیدا کند، می‌تواند برای تیمش به میدان برود. با توجه به جدایی عارف آقاسی از استقلال بازگشت غلامی از اواخر سال 1400 می‌تواند خبری خوب برای کادرفنی و هواداران استقلال باشد.

اخبار پرسپولیس

ادامه غیبت ترابی بخاطر کرون

مهدی ترابی که پیش از دیدار پرسپولیس برابر فولاد مشخص شد به کرونا مبتلا شده و به قرنطینه رفت، دیروز دوباره تست داد و مشخص شد هنوز هم به کرونا مبتلا است و نمی‌تواند به تمرینات برگردد. برهمین اساس او دیدار پرسپولیس برابر نساجی را از دست داد.

جدایی شیری قطعی شد

مهدی شیری که هفته قبل با نظر یحیی گل‌محمدی در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفت، امروز پس از حضور در باشگاه اعلام کرد که جدایی‌اش از جمع سرخ‌ها قطعی شده است. مدافع راست مازاد سرخ‌پوشان از فولاد پیشنهاد جدی دارد، اما باشگاه پرسپولیس و فولاد تاکنون برای این انتقال به توافق نرسیده‌اند.

صدور کارت بازی گلر جدید سرخ پوشان

کارت بازی احمد گوهری، امروز از سوی سازمان لیگ فوتبال صادر شد. و به این ترتیب برای بازی با نساجی در اختیار باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیس و استقلال ارزشگذاری شدند

حسین قربانزاده در حساب شخصی خود در توییتر اعلام کرد: ارزش‌گذاری کارشناسی سرخابی ها،  امروز در هیات واگذاری مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه  پرسپولیس: ۳۲۰۰ میلیارد تومان و ‌استقلال: ۲۸۰۰ میلیارد تومان ارزشگذاری شده‌اند اعلام کرد: ‌بزودی عرضه در بازار پایه فرابورس.

آخرین تلاش ها برای پرسپولیسی شدن رضاییان

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس فکر می کرد رامین رضاییان در یک قدمی قرارداد با آنهاست اما به یکباره ورق برگشت و به دلیل اینکه مدیربرنامه این بازیکن با مسئولان الدحیل بر سر چگونگی فسخ قرارداد و‌پرداخت مطالبات رضاییان به نتیجه نرسید بازگشت او به جمع سرخپوشان منتفی شد.

حالا امروز خبر رسیده که آخرین تلاشها برای پرسپولیسی شدن این بازیکن در حال انجام است و مدیر برنامه های این بازیکن با بازگشت از قطر در حال بررسی شرایط رضاییان با پرسپولیس است.

احتمالا تا پایان امشب تکلیف این مذاکرات مشخص می شود.

دیدگاه تان را بنویسید