بروزرسانی می‌شود....

اخبار سرخابی ها| محکم کاری فدراسیون درباره خرید جدید پرسپولیس/ شکایت فجرسپاسی از حسینی

مهم‌ترین اخبار امروز (یک‌شنبه) 8 اسفند 1400 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهم‌ترین اخبار امروز (یک‌شنبه) 8 اسفند 1400 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را که به صورت رسمی منتشر شده‌اند، در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید.

اخبار پرسپولیس

پیگیری‌ فدراسیون برای عقد قرارداد بازیکن ازبک

امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل پرسپولیس گفت: ما مدارک این بازیکن را از ایجنت وی دریافت کردیم ولی به آن بسنده نکرده و از خود باشگاه پاختاکور خواستیم که از ایمیل رسمی باشگاه به باشگاه پرسپولیس ایمیل بزنند که این کارها هم انجام شد. البته منتظر پاسخ تست پزشکی هستیم تا عقد قرارداد وی ثبت شود. چون یکسری سوال‌ها و هجمه‌ها پیش آمد از فدراسیون ایران درخواست کردیم از فدراسیون فوتبال ازبکستان استعلام بگیرند و امروز پاسخ نهایی ارسال می‌شود. تاریخ فسخ قرارداد این بازیکن 10 فوریه است، ما هم نامه فسخ قرارداد او را داریم و هم اینکه مدرکی در اختیار داریم که آخرین روز حضورش در باشگاه را به اثبات می‌رساند.

اخبار استقلال

شکایت فجر سپاسی از حسینی

ناصر محزون معاون حقوقی باشگاه فجر شهید سپاسی گفت: آقای سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال تهران بعد از بازی با فجر و در میکسدزون ورزشگاه آزادی در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون بازی نکردن محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی اظهار داشته «مدیران فجر پشت پرده در بازی نکردن بازیکنان استقلال نقش داشتند» که این اظهارات خلاف واقع و حقیقت بوده و مصداق بارز افترا و تشویش اذهان عمومی و تخطی و تخلف از قوانین و مقررات انضباطی فوتبال بوده که به همین دلیل باشگاه فجر علیه وی شکایتی را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح نمود و خواستار رسیدگی به این موضوع شده است.

مرادمند راهی پادگان شد

حسین مرادمند در تمرین امروز با اعضای تیم استقلال خداحافظی کرده و خود را به پادگان نیروی دریایی ارتش واقع در خیابان رسالت تهران معرفی کرده است. سیاوش یزدانی هم در تمرین امروز حضور داشت ولی وضعیت این بازیکن هنوز با توجه به دعوت شدنش به اردوی تیم ملی مشخص نیست.

جلالی کرونایی شد

مدافع استقلال به دلیل تست مثبت کرونا از لیست تیمش برای دیدار با نساجی خط خورد. استقلال مرادمند و یزدانی را هم به دلیل مشکل سربازی در اختیار نخواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید