جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال|بیانیه تند آبی پوشان در واکنش به انتشار کلیپ سیگار کشیدن هواداران/بلیت ۱۰۰ هزار تومانی برای حضور در ورزشگاه آزادی!

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره ظرفیت ورزشگاه برای دربی 97 توضیحاتی ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز سه شنبه 2 آذر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

راهکار بازیکن پرسپولیس برای خروج از بحران مجازی!

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی چهارشنبه هفته جاری مقابل صنعت نفت آبادان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به میدان می‌رود که قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر از پنج دیدار ابتدایی خود، ۸ امتیاز کسب کرده است.این نتایج باعث انتقاد کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس از عملکرد رضا اسدی هافبک بازی‌ساز این تیم شده است. اسدی که در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان جانشین احمد نورالهی معرفی شد شماره پیراهن هشت این بازیکن را نیز بر تن کرد تا پرسپولیسی‌ها را امیدوار به پر کردن جای خالی نورالهی کند.او که فصل گذشته در سنت بولتن اتریش حضور داشت فرصت اندکی برای خودنمایی پیدا کرد تا با تعداد بازی‌های اندک به فوتبال ایران باز گردد. با این حال یحیی از او در ترکیب پرسپولیس استفاده کرد تا اسدی شرایط بازی را رفته رفته پیدا کرده و بتواند با شماره پیراهنی که همواره در پرسپولیس اهمیت داشته است خودنمایی کند.هافبک شماره هشت پرسپولیس که قرار بود تبدیل به سورپرایز یحیی شود با موج انتقادات هواداران پس از پایان هر بازی روبرو شد؛ تا جایی که اسدی تصمیم به غیر فعال کردن حساب کاربری خود در شبکه‌های مجازی نظیر اینستاگرام کند.راهکار اسدی برای خروج از حاشیه و تمرکز روی بازی‌های پرسپولیس در حالی است که احتمال می‌رود این بازیکن جایی در ترکیب اصلی سرخ‌ها برای بازی با صنعت نفت آبادان نداشته باشد.شماره هشتی که قرار بود جایگزین برازنده ای برای احمد نورالهی، علی کریمی و مجتبی محرمی شود اما حالا برایش احتمال نشستن روی نیمکت ذخیره پرسپولیس بیشتر از درخشش در میانه میدان شده است.باید دید گل محمدی چه تصمیمی برای بازیکن گران قمیت پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ برتر خواهد گرفت.

چرا پنجره پرسپولیس باز نمی‌شود؟

هواداران پرسپولیس حدود دو سال است که با پرونده کالدرون به عنوان یک بحران جدی دست و پنجه نرم می‌کنند که این موضوع پس از بسته شدن پنجره به شکلی حاد تغییر کرد و حتی باوجود تامین رقم ۷۴۰ هزار دلاری نیز باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته تائیدیه پرداخت را دریافت کند.شب گذشته مجید صدری با با کنایه به محمدحسن انصاری‌فرد گفت: آقای کالدرون شنیده‌ایم که با صدهزار دلار مشکل‌شان حل می‌شده و جالب است من دوبار با ایشان صحبت کردم و آدم محترمی بودند و با ما راه آمدند ولی الان باید حق بدهیم که به ما اعتماد ندارد و تا وقتی این ۷۴۰ هزار دلار به حساب وکیل‌شان ننشیند تاییدیه را نمی‌دهد و تمام تلاش‌مان این این که این کار را انجام دهیم.او در مورد تاخیر در پرداخت مبلغ اظهار داشت: مشکلی که ما الان داریم در بحث نقل و انتقال پول است. ما تعهدی که به هواداران دادیم را برای پول کالدرون تامین کردیم و الان حدود ۱۰-۱۵ روز است که برای جابه جایی این رقم اقدام کردیم و جالب است بدانید که دو بار این پول ریجکت شده. بالاخره تحریم است و وقتی جمهوری اسلامی تحریم است، در تمام موارد است. سرپرست باشگاه پرسپولیس راجع به زمان باز شدن پنجره توضیح داد: الان خدارا شکر بخشی از این پول نشسته و این تامین و انتقال طلب کالدرون کار بزرگی بود و ما این را به هواداران قول دادیم و انجام دادیم. یک مقداری از این پول مانده و در چند روز آینده قطعا این پول به دست وکیل خواهد رسید و پس از دریافت تائیدیه، ۲۴ ساعته پنجره بازخواهد شد. ما مدارک سوییفت را از طریق فدراسیون به فیفا ارسال کردیم تا یک مجوز ۱۰روزه به ما بدهد و قرارداد را ثبت کنیم.

بلیت 100 هزار تومانی برای دیدار پرسپولیس و صنعت نفت

طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های دیدار با صنعت نفت قیمت‌های ۱۰۰، ۸۰ و ۵۰ هزار تومانی به فروش خواهد رسید.مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس که شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود در واکنش به قیمت‌های بالای بلیت‌ها گفت: کجای این گران است؟ آخرین بار قیمت‌ها دو سال پیش مشخص شده بود و فکر می‌کنم این مبالغ الان هزینه‌ای نباشد. قول می‌دهیم تخفیفات خوبی برای افرادی که دوست دارند هزینه کمتری پرداخت کنند،  در نظر بگیریم.

تخفیف 30درصدی برای دیدار پرسپولیس و صنعت نفت

با دستور سید مجید صدری، این باشگاه به نشانه قدردانی از هواداران به جهت مشارکت‌های آنها در طرح‌هایی چون فروش بلیت مجازی که پیش از این اتفاق افتاد، تخفیف 30 درصدی را برای خرید بلیت بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در نظر گرفته است.

برای این بازی با توجه به بسته بودن در غربی و همچنین با نظر مسوولان امر، تنها سکوهای روبه‌روی جایگاه و کنار جایگاه برای استقرار تماشاگران در نظر گرفته شده است. به این ترتیب فقط فروش بلیت‌ها 80 هزار و 50 هزار تومانی فعال خواهد بود که بعد از انتخاب از سوی کاربران، در هنگام محاسبه هزینه، تخفیف 30 درصدی تعلق خواهد گرفت.

بار دیگر تاکید می‌شود فقط نفراتی باید برای خرید بلیت اقدام کنند که کد ملی آنها در سامانه وزارت بهداشت به عنوان دریافت کنندگان هر دو دوز واکسن ثبت شده است و 15 روز هم از تزریق دوز دوم واکسن گذشته باشد. بر همین اساس از هواداران عزیز خواستاریم تنها در صورتی که حائز شرایط هستند برای این منظور اقدام کنند و در روز برگزاری مسابقه نیز پرینت خرید بلیت و کارت ملی را برای مطابقت کد ملی و چهره همراه داشته باشند.

اخبار باشگاه استقلال

مجیدی همچنان به رضایی اعتماد می‌کند؟

شوک بزرگی که فرهاد مجیدی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به تیمش وارد کرد، استفاده از یک دروازه‌بان جوان به اسم علیرضا رضایی بود که پیش از این از او به عنوان دروازه‌بان سوم آبی‌پوشان یاد می‌شد و این اتفاق در حالی افتاد که همزمان با حضور رضایی جوان درون دروازه آبی‌پوشان، حسینی باتجربه نیمکت نشین و مظاهری باتجربه‌تر خانه نشین شد.رضایی در اولین آزمون خود با پیراهن استقلال سربلند بیرون آمد تا فرهاد مجیدی هم از انتخابش پشیمان نشده باشد. این دروازه‌بان جوان در چند نوبت با واکنش‌های خوبش مانع از باز شدن دروازه آبی‌پوشان شد تا در شکل‌گیری اولین کلین شیت او در نخستین آزمون در استقلال، خودش بیشترین نقش را داشته باشد.عملکرد خوب رضایی در دیدار مقابل نساجی این سئوال مهم را پیش می‌آورد که آیا مجیدی در دیدار مهم و خارج از خانه با تیم مدعی گل گهر باز هم قصد اعتماد به این دروازه‌بان جوان را دارد یا او پس از شوکی که به دو دروازه‌بان باتجربه تیمش وارد کرد، مقابل گل گهر که هدایت آن بر عهده امیر قلعه نویی است، بار دیگر از بین مظاهری و حسینی دروازه‌بان اصلی تیمش را انتخاب می‌کند.این سئوالی است که حتی نزدیکترین افراد به مجیدی هم پاسخ آن را نمی‌دانند و در مدت زمانی که به دیدار آبی‌پوشان تهران و سیرجان مانده، دروازه‌بان‌های استقلال فرصت دارند تا با عملکرد خوب شان در تمرین نظر سرمربی را برای حضور در ترکیب اصلی جلب نمایند.

بیانیه تند باشگاه استقلال در واکنش به انتشار کلیپ سیگار کشیدن هواداران این تیم

متأسفانه در برنامه فوتبال برتر مورخ دوشنبه اول آذر آیتمی درباره مصرف دخانیات در روز مسابقه استقلال با نساجی مازندران پخش شد که مصداق هتک حرمت و حیثیت اشخاص تلقی می‌شود.

نکته‌ای که بیش از هر چیز تلخ و ناراحت‌کننده به نظر آمد، تصویربرداری پنهانی از چند هوادار نوجوان و جوان تیم استقلال در حال استعمال دخانیات بود که می‌تواند عواقب نگران کننده‌ و پیش‌بینی ناپذیری برای این افراد به همراه داشته باشد.

بی‌تردید مصرف دخانیات در محیط ورزشگاه‌ها پسندیده نیست و باید با فرهنگ‌سازی نسبت به اصلاح روند اقدام نمود اما شیوه پرداختن برنامه فوتبال برتر به موضوع به نحوی که مسأله را مختص به یک باشگاه می‌کند، علاوه بر اینکه به حیثیت اشخاص ضربه می‌زند، شیوه‌ای غیرسازنده در مواجهه با مسأله است که حیثیت و حرمت افراد را نادیده می‌گیرد. حداقل انتظار از برنامه مذکور جبران این خطا و اصلاح این روند است.

این رویکرد برنامه فوتبال برتر در حالی است که فراموش نمی‌کنیم، دو سال قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل سیگار کشیدن عوامل صدا و سیما در راهروهای ورزشگاه آزادی؛ فدراسیون فوتبال را به مبلغ ۳۰۰۰ دلار جریمه کرد.

غیبت دو بازیکن در دیدار با گل گهر

در جریان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف هم می‌روند.در تمرین روز دوشنبه آبی‌پوشان پایتخت، روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند به علت سرماخوردگی نتوانستند با آبی‌ها تمرین کنند و این مساله باعث شد گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص حضور این ۲ بازیکن در بازی برابر گل‌گهر مطرح شود.طبق پیگیری‌ها مرادمند و چشمی نمی‌توانند آبی‌ها را در بازی مقابل گل‌گهر همراهی کنند و باید خود را برای بازی هفته بعد استقلال آماده کنند.

 اعلام ظرفیت تماشاگران سرخابی ها برای دربی ۹۷

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گویی اعلام کرد با توجه به آغاز طرح آزمایشی ورود هواداران به ورزشگاه ها در صورتی که مجوز ورود آنها به استادیوم آزادی برای دربی هم صادر شود، ظرفیت ورزشگاه به شکل ۵۰-۵۰ در اختیار دو تیم قرار می‌گیرد زیرا ساز و کارها به این شکل فراهم شده است. تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ شنبه ۱۳ آذر در دربی ۹۷ به مصاف هم می‌روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید